دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب : 75446
منبع : خبرگزاری تسنیم
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم خبر داد؛

آماده باش تاکسیرانی قم در آستانه نوروز

قم نيوز :  مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم از آماده باش تاکسیرانی این شهر در ایام نوروز خبر داد و گفت: در این ایام ۲۰ گشت خودرویی بر فعالیت تاکسی‌ها نظارت می‌کنند.
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم خبر داد؛ آماده باش تاکسیرانی قم در آستانه نوروز
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم خبر داد؛ آماده باش تاکسیرانی قم در آستانه نوروز
به گزارش قم نیوز مرتضی عزتی اظهار داشت: پرسنل سازمان تاکسیرانی و ۱۸ شرکت تحت پوشش از ۲۰ اسفند تا ۲۰ فروردین ۹۸ در حالت آماده‌باش قرار دارند و ۲۰ گشت خودرویی نیز به کنترل و نظارت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه سازمان تاکسیرانی برای پنج‌شنبه آخر سال تمهیدات لازم را دیده است، افزود: در آخرین پنجشنبه سال تاکسی‌ها از سه نقطه شامل میدان مطهری ابتدای خیابان هدف و میدان مطهری ابتدای خیابان هفت تیر برای آرامستان‌های بهشت معصومه (س) و بقیع و از تقاطع عمار یاسر - چهارمردان برای گلزار شهدا اختصاص داده می‌شود.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم گفت: در روز پنجشنبه آخر سال در بهشت معصومه (س) ایستگاه تاکسی برای انتقال زائران اختصاص داده شده است.

وی بیان کرد: در روزهای اعتکاف شامل روزهای ۲۹ اسفند، اول و دوم فروردین پیش بینی‌های لازم انجام شده است و برای جمکران به جز ۶۰ دستگاه تاکسی، ۵۰ تاکسی دیگر نیز اختصاص داده می‌شود.

عزتی گفت: در ایام تعطیلات نوروز نیز برای بوستان‌هایی که به عنوان کمپ در نظر گرفته شده و زائران چادر نصب می‌کنند پیش بینی اختصاص تاکسی برای انتقال زائران به حرم مطهر انجام شده است.

وی در پایان اظهار داشت: شبکه‌های تاکسی بی‌سیم با کد ۱۸۲۹، ۱۸۳۳، ۲۱۰۰۰ و ۱۳۳ به صورت ۲۴ ساعته به خدمت رسانی در ایام تعطیلات می‌پردازند.

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdcfvjde.w6dtjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما