قم نيوز : عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: انقلاب اسلامی گفتمان جدیدی را به دنیا ارائه کرد و در دورانی این گفتمان ترویج یافت که باید در مقابل ظلم سازش کرد اما انقلاب اسلامی با ترویج جریان ایستادگی و مقاومت در جنگ و بعد از آن، مقابل گفتمان باطل ایستادگی کرد.
انقلاب اسلامی با ترویج گفتمان مقاومت مقابل گفتمان باطل ایستادگی کرد
انقلاب اسلامی با ترویج گفتمان مقاومت مقابل گفتمان باطل ایستادگی کرد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر در مراسم اختتامیه اجلاسیه مسئولان انجمن‌های هنری سازمان بسیج هنرمندان کشور که در سالن همایش‌های مؤسسه آموزشی و پژهشی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در چهل سال اخیر توانسته در بسیاری از عرصه‌ها موفق باشد اما در معرض تهدید بزرگ تحریف قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ذهن بسیاری از افراد این شده که ما فقط می‌خواهیم در جامعه به یک تکنولوژی برسیم، افزود: این موضوع  نشان می‌دهد که اهداف انقلاب اسلامی باید بار دیگر بازگو و تبیین شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: در این 40 سال شاهد حجم گسترده‌ای از فشارها، تحریم و سختی‌هایی بودیم که هر کدام از آن‌ها می‌توانست یک جریان یا کشور را سرنگون کند اما جریان انقلاب یک جابه‌جایی قدرت نبود.

پژمان فر با اشاره به نقش و جایگاه بسیج در انقلاب اسلامی بیان کرد: بسیج میدان‌دار تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی است چون پست و مقامی ندارد و متکی بر مردمی است که عاشقانه در میدان حضور یافته و درحال فدارکاری هستند.


وی با بیان اینکه هنرمندان بسیجی پرچم‌داران اصلی هستند که با ابزار هنر می‌توانند تحقق اهداف نظام را تسریع بخشند، گفت: هنرمندان رسالت‌ سنگینی را برعهده دارند، ارائه هنر اصیل توسط هنرمندان بسیجی و متعهد در شرایط فعلی اولویت مهمی است که باید مورد توجه باشد.

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هنر سبب بهره‌برداری بیشتر از یک حرکت می‌شود و هنرمندان می‌توانند در ترویج فرهنگ و گفتمان مقاومت و ایستادگی نقش مهمی ایفا کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی گفتمان جدیدی را به دنیا ارائه کرد و در دورانی این گفتمان ترویج یافت که باید در مقابل ظلم سازش کرد اما انقلاب اسلامی با ترویج جریان ایستادگی و مقاومت در جنگ تحمیلی و بعد از آن، مقابل گفتمان باطل ایستادگی کرد.

انتهای پیام/ 113
https://qomnews.ir/vdcf0jde.w6dtcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما