چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب : 7550
از سوی کادر فنی تیم ملی نوجوانان انجام شد؛

دعوت بازیکن صبا به تیم ملی نوجوانان

قم نيوز : قم نیوز: بازیکن تیم فوتبال صبای قم از سوی کادر فنی تیم ملی نوجوانان به اردوی آماده سازی این تیم برای مصاف با ژاپن دعوت شد.
دعوت بازیکن صبا به تیم ملی نوجوانان
به گزارش قم نیوز، فعالیت جدی و گسترده باشگاه صبای قم در رده‌های سنی پایه علاوه بر اینکه موجب پوشش و جذب بسیاری از علاقه‌مندان به این رشته ورزشی شده، زمینه شناسایی استعدادهای ناب فوتبال قم را فراهم کرده است.

این در حالی است که باشگاه صبای قم در حال حاضر در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید به‌عنوان رده‌های سنی پایه مشغول فعالیت و کار جدی است و بسیاری از باشگاه‌ها و مدارس فوتبال در قم نیز از صبا الگوگیری می‌کنند.

ثمره و نتیجه سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه در باشگاه صبای قم، حضور تیم‌های این باشگاه‌ها در رقابت‌های معتبر لیگ‌های رده سنی پایه کشور است، به طوری که هم اکنون تیم‌های نوجوانان و امید صبای قم در لیگ برتر کشور حضور دارند.

نتیجه حضور در رقابت‌های لیگ و قهرمانی فوتبال رده‌های سنی پایه کشور معرفی بازیکنان مستعد فوتبال قم به مربیان تیم‌های ملی شده است و بر همین اساس در حال حاضر حسین ترکی‌زاده یکی از بازیکنان آینده‌دار تیم فوتبال نوجوانان صبای قم به دور جدید تمرینات تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران دعوت شده است.

برای این منظور با نظر کادر فنی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان، ملی پوشان نوجوان تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی در تهران برگزار می‌کنند در حالی که حسین ترکی‌زاده از صبای قم با تشخیص کادر فنی تیم ملی نوجوانان در این اردو حضور دارد.

این مهم قطعا می‌تواند توجه به سرمایه‌های پایه فوتبال قم را افزایش دهد تا بسیاری از دیگر استعدادهای فوتبال قم همچون ترکی‌زاده بازیکن بومی تیم نوجوانان صبا، شایستگی‌های خود را به مربیان تیم ملی نشان دهند.

اما اردوی جدید تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان در حالی در جریان است که کادر فنی تیم ملی در حال رایزنی برای حضور در اردوی مجارستان و ترکیه بوده و البته دعوتنامه مجارستان به دست فدراسیون فوتبال رسیده است.

از سوی دیگر در تیرماه نیز دو یا سه بازی تدارکاتی با تیم ملی فوتبال نوجوانان ژاپن در تهران پیش‌بینی شده است که مربیان تیم ملی در صدد هستند این بازی‌ها در ورزشگاه دستگردی برگزار شود تا بازیکنان با بازی در ورزشگاه محل برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا بیشتر آشنا شوند.

نکته قابل توجه تمرینات اخیر تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان، حضور مهدی مهدوی کیا کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در اردوی تیم ملی بود که موجب افزایش روحیه بازیکنان این تیم شد و مهدوی کیا نیز توصیه‌هایی به بازیکنان تیم ملی نوجوانان داشت.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdci.wayct1awubc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما