چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 75534
منبع : خبرگزاری تسنیم

از ظرفیت طلاب خواهر به‌عنوان خادم یاران کریمه استفاده شود

قم نيوز : معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده تا طلاب خواهر در قالب خادم یاران کریمه با محوریت استفاده از ظرفیت نهادهای فرهنگی و کانون‌های مردمی تحقق منویات رهبری را دنبال کنند.
از ظرفیت طلاب خواهر به‌عنوان خادم یاران کریمه استفاده شود
از ظرفیت طلاب خواهر به‌عنوان خادم یاران کریمه استفاده شود
به گزارش قم نیوز معصومه ظهیری پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از مسئولان مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران کشور با آیت‌الله سید محمد سعیدی که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) انجام شد، با بیان اینکه مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران با 486 مدرسه در 28 استان مختلف کشور کار خود را دنبال می‌کند، اظهار داشت: هرکدام از این استان‌ها و مدارس یک مدیر دارند که اجرای سیاست‌های کلی این مجموعه‌ها را دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به تأکید رهبر انقلاب اسلامی نسبت به حفظ ظاهر متناسب با شأن و جایگاه شهر مقدس قم عنوان کرد: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران آمادگی دارد تا مطالبات فرهنگی رهبر معظم انقلاب را در شهر مقدس قم به‌صورت جدی‌تر دنبال کند.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فعالیت‌های حرم مطهر محصور به دیوارهای صحن‌ها و حرم مطهر نمی‌شود، برنامه‌ریزی‌هایی را در سطح استان در نظر گرفته‌ایم تا طلاب خواهر در قالب خادم یاران کریمه با محوریت استفاده از ظرفیت نهادهای فرهنگی و کانون‌های مردمی فعالیت‌های موردنیاز در راستای تحقق منویات رهبری را دنبال کنند.


وی با تأکید بر اینکه تاکنون در معرفی حوزه علمیه قم نما و منظر زیبایی را به نمایش نگذاشته‌ایم، عنوان کرد: تلاش می‌کنیم تا با استفاده از ظرفیت‌های حرم مطهر بتوانیم معرفی حوزه علمیه به زائران را به شیوه مطلوب رقم بزنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdok05.yt0ks6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما