يکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 75664
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم:

دستگاه‌های اجرایی قم محرک‌های اقتصاد مقاومتی را معرفی کنند

قم نيوز : استاندار قم گفت: دستگاه‌های استان باید محرک‌های اقتصاد مقاومتی در حوزه فعالیت خود را معرفی کنند.
استاندار قم: دستگاه‌های اجرایی قم محرک‌های اقتصاد مقاومتی را معرفی کنند
استاندار قم: دستگاه‌های اجرایی قم محرک‌های اقتصاد مقاومتی را معرفی کنند
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به محرک‌های اقتصاد مقاومتی در قم اظهار کرد: دستگاه‌های استان باید محرک‌های اقتصاد مقاومتی در حوزه فعالیت خود را معرفی کنند، البته باید این محرک‌ها متفاوت از برنامه‌های روتین این دستگاه‌ها باشد.

وی ادامه داد: استفاده حداکثری از منابع بخش خصوصی باید یک رویکرد مهم در برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی استان قم در حوزه اقتصاد مقاومتی باشد.

استاندار قم افزود: هنوز در سطح کشور و استان تعریف واحدی از اقتصاد مقاومتی ایجاد نشده است، باید دستگاه‌های اجرایی استان قم برنامه‌های خود را در راستای اهداف کلی اقتصاد مقاومتی تدوین کنند.

 
هدایت اعتبارات دولتی به سمت پروژه‌های اقتصاد مقاومتی قم

مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم در ادامه این جلسه گفت: برای مساله اقتصاد مقاومتی اعتباری دیده نشده است، هنر مدیران این استان که اعتبارات دستگاه‌های خود را به سمت پروژه‌های اقتصاد مقاومتی هدایت کنند و بتوانند که از ظرفیت منابع مالی بخش خصوصی در این زمینه کمک بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: افزایش تولید و صادرات از شاخص‌های مهم اقتصاد مقاومتی هستند، اقتصاد مقاومتی زمان عملیاتی می‌شود که از خام فروشی جلوگیری و ارزش افزوده ایجاد کنیم.

انتهای پیام/ 113
https://qomnews.ir/vdchk-nq.23nm-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما