جمعه ۲ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب : 75836
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل کمیته امداد استان قم مطرح کرد

پرداخت وام قرض الحسنه کارگشایی به 5 هزار تن از نیازمندان قم

قم نيوز : مدیرکل کمیته امداد استان قم گفت: حدود 5 هزار نفر از نیازمندان طی دوره 11 ماهه سال 97 از وام قرض الحسنه کارگشایی امداد استان قم از بهره مند شدند.
پردام وام قرض الحسنه کارگشایی به 5 هزار تن از نیازمندان قم
پردام وام قرض الحسنه کارگشایی به 5 هزار تن از نیازمندان قم
به گزارش قم نیوز اکبر میرشکار امروز با اشاره به پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد اظهار کرد: حدود پنج هزار نفر از نیازمندان در طی دوره 11 ماهه سال 97 از وام قرض الحسنه کارگشایی امداد استان قم از 3 تا 10 میلیون تومان بهره مند شدند و در مجموع حدود 25 میلیارد تومان تسهیلات در این قالب به مددجویان کمیته امداد استان پرداخت شد.

وی ادامه داد: 80 نفر مددکار متخصص و کارآزموده در استان قم به صورت رسمی و برون سپاری وظیفه شناسایی و رسیدگی به امور نیازمندان مورد حمایت کمیته امداد را بر عهده دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان قم افزود: در ماه‌های مهر، آبان و آذر 5 هزار و 200 خانواده نیازمند به جمعیت مورد حمایت این نهاد در استان اضافه شد.

میرشکار با اشاره به مشاوره‌های کمیته امداد استان قم اظهار کرد: یکی از خدمات مهم و موثر این نهاد در توانمندسازی خانواده‌ها و پیشگیری از ورود آسیب‌های اجتماعی، خدمت مشاوره فردی و گروهی است که در طی 11 ماه سال 97 تعداد سه هزار و 300 نفر از این خدمت به رایگان بهره مند شدند.

وی خاطرنشان کرد: 156 هزار فقره درخواست مددجویی و غیرمددجوییی در سیستم نظام جامع حمایتی امداد استان قم در طی 11 ماهه سال 97 ثبت شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciqvay.t1awp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما