چهارشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۵
کد مطلب : 76018
منبع : خبرگزاری فارس

قم اصلي‌ترين گزينه قهرماني سوپر ليگ كاراته ايران

قم نيوز : بانوان كاراته‌كاي قم به عنوان اصلي‌ترين گزينه كسب مقام قهرماني مسابقات سوپر ليگ كاراته زنان باشگاه‌هاي كشور در مرحله نهايي اين فصل به مصاف حريفان خود مي‌روند.
قم اصلي‌ترين گزينه قهرماني سوپر ليگ كاراته ايران
قم اصلي‌ترين گزينه قهرماني سوپر ليگ كاراته ايران
به گزارش قم نیوز در شرایطی که دیدارهای مرحله مقدماتی فصل 98 – 1397 سوپر لیگ کاراته زنان باشگاه‌های کشور به پایان رسیده، نتایج مرحله مقدماتی حاکی از اقتدار و بی‌رقیب بودن تیم کاراته زنان مرداس قم دارد و این تیم اصلی‌ترین گزینه برای کسب مقام قهرمانی این فصل به شمار می‌رود.

کاراته‌کاهای تیم مرداس قم در این فصل به سرمربیگری راضیه جلیل‌پور موفق به شکست مقتدرانه تمامی حریفان خود در مرحله مقدماتی شده‌اند و به عنوان قوی‌ترین تیم راهی مرحله نهایی شده‌اند تا طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته، در مرحله پایانی سوپر لیگ کاراته زنان باشگاه‌های کشور به میدان بروند.

این در حالی است که فدراسیون کاراته دیدارهای مرحله پایانی سوپر لیگ کاراته مردان و بانوان ایران را برای روز سیزدهم اردیبهشت ماه در سالن مجموعه ورزشی شاهین تهران برنامه‌ریزی کرده و در سوپر لیگ بانوان چهار تیم مرداس قم، صرافی بهنام، شهرداری جوانه صفادشت و هیات کاراته گیلان برای قهرمانی رقابت خواهند کرد.

این در حالی است که در پایان دیدارهای مرحله مقدماتی از گروه نخست تیم‌های کاراته زنان شهرداری جوانه صفادشت و صرافی بهنام موفق به کسب مجوز صعود شده‌اند و از گروه دوم نیز تیم‌های بانوان مرداس قم و هیات کاراته گیلان به مرحله نیمه نهایی راه یافته‌اند تا این تیم چهار تیم بخت‌های قهرمانی این فصل لقب بگیرند.

طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته، در مرحله نیمه نهایی این مسابقات شاگردان راضیه جلیل‌پور در تیم کاراته زنان مرداس قم که از نظر کسب امتیاز بهترین تیم مرحله مقدماتی بوده‌اند، برای صعود به دیدار فینال باید با تیم صرافی بهنام دیدار کنند، ضمن اینکه دیگر مسابقه این مرحله بین تیم‌های شهرداری جوانه صفادشت و هیات کاراته گیلان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcbwgbz.rhb08piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما