چهارشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۴
کد مطلب : 76019
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت تنيس روي‌ميز استان قم خبر داد

رقابت ملي‌پوش تنيس روي‌ميز قم براي كسب سهميه ملی

قم نيوز : رئيس هیأت تنيس روي‌ميز استان قم از رقابت ملي‌پوش پينگ‌پنگ قم در پيكارهاي انتخابي تيم ملي براي كسب مجوز حضور در مسابقات برون‌مرزي سال جديد خبر داد.
رقابت ملي‌پوش تنيس روي‌ميز قم براي كسب سهميه ملی
رقابت ملي‌پوش تنيس روي‌ميز قم براي كسب سهميه ملی
به گزارش قم نیوز محمد عموئیان اظهار کرد: سیدمحمدمعین منتظری پینگ‌پنگ نوجوان قم از روز جمعه نهم فروردین ماه در رقابت‌های انتخابی تیم ملی تنیس روی‌میز نوجوانان ایران به میدان می‌رود، مسابقاتی که منتظری در آن برای عضویت در تیم ملی باید با ۹ رقیب دیگر پیکار کند تا در نهایت سه پینگ‌پنگ باز پیراهن تیم ملی را بر تن کنند.

وی با اشاره به برگزاری پیکارهای انتخابی تیم ملی تنیس روی‌میز رده سنی نوجوانان پسر کشور، بیان کرد: این مسابقات طبق برنامه‌ریزی فدراسیون پینگ‌پنگ روزهای نهم تا یازدهم فروردین ماه به میزبانی تهران در آکادمی امیر احتشام‌زاده برگزار می‌شود تا بهترین‌ها به تیم ملی راه یابند.

رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم اضافه کرد: همزمان با رقابت پسران پینگ‌پنگ باز، روزهای نهم تا یازدهم فروردین ماه شاهد برگزاری پیکارهای انتخابی تیم ملی تنیس روی‌میز دختران نوجوان نیز خواهیم بود تا کادر فنی بهترین‌ها را برای حضور مسابقات مهم سال جدید به اردو دعوت شوند.

وی در ادامه به دیگر میادین پیش‌روی پینگ‌پنگ بازان قم و کشورمان تا پایان فروردین ماه سال جدید اشاره و عنوان کرد: مرحله مقدماتی مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی‌میز رده سنی بزرگسالان بخش مردان روزهای 26 و 27 فروردین ماه در آکادمی امیر احتشام‌زاده برگزار خواهد شد.

عموئیان عنوان کرد: مرحله مقدماتی پیکارهای انتخابی تیم ملی بزرگسالان بخش بانوان نیز بلافاصله بعد از پایان مسابقات آقایان در روزهای 29 تا 30 فروردین ماه به میزبانی تهران در آکادمی امیر احتشام‌زاده به انجام خواهد رسید تا نفرات شاخص جواز حضور در اردوی تیم ملی را به دست بیاورند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdccoxqm.2bqes8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما