جمعه ۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : 76064
منبع : خبرگزاری تسنیم

تشویق جامعه به مصرف داخلی ‌سبب رونق تولید می‌شود

قم نيوز : عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تشویق جامعه به روی آوردن به مصرف داخلی و پرهیز مسئولان از واردات بی رویه جمله اقدامات رونق تولید است، گفت: رکن اصیل اقتصاد مقاومتی مسئله تولید داخلی است و حاکمیت و استقلال نظام در گرو یک استقلال اقتصادی است.
تشویق جامعه به مصرف داخلی ‌سبب رونق تولید می‌شود
تشویق جامعه به مصرف داخلی ‌سبب رونق تولید می‌شود
به گزارش قم نیوز آیت الله محمود عبداللهی با اشاره به نامگذاری امسال به نام رونق تولید اظهار داشت: امیدواریم امسال فرامین مقام معظم رهبری در حد شعار باقی نماند و مسئولان با عمل به آن بتوانند زمینه‌های رشد و شکوفایی بیشتر کشور را رقم بزنند.

وی با بیان اینکه تشویق جامعه به روی آوردن به مصرف داخلی و پرهیز مسئولان از واردات بی رویه جمله اقدامات رونق تولید است، ادامه داد: جلوگیری از قاچاق کالا و ممنوعیت ورود کالاهایی که مشابه داخلی دارند از جمله اقدامات دیگری است که باید در اولویت قرار بگیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر لزوم تبعیت از منویات رهبری در زمینه رونق اقتصاد کشور بیان کرد: مقام معظم رهبری بر اساس واقعیت‌های موجود نظام و حکومت به دنبال ایجاد و پایه ریزی اقتصاد مستقل و شکوفا هستند.

استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه برای تولید و رونق اقتصاد نیازمند ابزارها و روش‌های مختلف هستیم، گفت: رکن اصیل اقتصاد مقاومتی مسئله تولید داخلی است، در واقع حاکمیت و استقلال نظام در گرو یک استقلال اقتصادی است که معیشت و اداره زندگی مردم را تأمین کند.

آیت الله عبداللهی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور عنوان کرد: سال گذشته با ارز دولتی اقدام به واردات کالاهایی شد که یا نیاز جامعه نبود و یا این که در بسیاری از موارد مشابه داخلی آن کالاها وجود داشت که امیدواریم در سال جدید جلوی این گونه واردات گرفته شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به لزوم توجه مسئولان به توانمندی‌های داخلی خاطرنشان کرد: اقتصاد برای یک نظام اسلامی هدف نیست اما برای رسیدن به اهداف انقلاب و نظام اسلامی نیازمند یک اقتصاد درون گرا و قدرتمند هستیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc0xqm.2bqee8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما