يکشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب : 76114
منبع : خبرگزاری مهر
جانشین فرمانده انتظامی استان قم خبر داد؛

تدابیر پلیس قم برای پیشگیری و کاهش خطرات و خسارات ناشی از سیل

قم نيوز : جانشین فرمانده انتظامی استان قم از تدابیر پلیس قم برای پیشگیری و کاهش خطرات و خسارات ناشی از سیل در این استان خبر داد.
تدابیر پلیس قم برای پیشگیری و کاهش خطرات و خسارات ناشی از سیل
تدابیر پلیس قم برای پیشگیری و کاهش خطرات و خسارات ناشی از سیل
به گزارش قم نیوز سرهنگ صیاد درویشی اظهار داشت: ویژگی بارندگی‌های شدید در زمانی کوتاه، ایجاد روان‌آب است و وقتی روان‌آب ها از حدی فراتر روند سیل تشکیل و در مسیل ها جاری می‌شوند و موجب ایراد خسارت به اطراف و اکناف خود خواهند شد.

وی ادامه داد: پلیس در یک تعامل تنگاتنگ با مدیریت بحران و دستگاه‌های امدادی استان از زمان شروع بارش باران در سطح استان توانست اقدامات خوبی را در ایمن سازی و کنترل معابر، آب ریزها و محل‌های احتمال وقوع سیلاب انجام دهد و بحمدالله تاکنون اتفاق ناگواری در استان قم نیفتاده است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قم با توجه به پیش بینی بارندگی شدید در روزهای آتی و احتمال جاری شدن سیل افزود: تدابیری اندیشیده شده تا از تردد و پارک خودروها و اقامت کوتاه در معابری که احتمال سیلاب دارد به ویژه در حواشی رودخانه‌ها جلوگیری شود.

وی بیان کرد: از شهروندان و مسافران نیز درخواست می‌کنیم به هشدارهای پلیس و سایر دستگاه‌های امدادی توجه کنند تا خدایی ناکرده شاهد حوادث تلخ و نگران کننده نباشیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdci5zay.t1aqz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما