يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 76328
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم مطرح کرد

احتمال وقوع سیل در استان قم با توجه به پیش بینی هواشناسی

قم نيوز : استاندار قم گفت: هنوز خطر سیل در استان قم با توجه به پیش بینی بارش‌ها طی هفته‌های آتی وجود دارد.
احتمال وقوع سیل در استان قم با توجه به پیش بینی هواشناسی 
احتمال وقوع سیل در استان قم با توجه به پیش بینی هواشناسی 
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان قم در تالار معصومیه فرمانداری با اشاره به لزوم ارائه گزارش‌های هواشناسی اظهار کرد: باید این گزارش‌ها به صورت دقیق و در قالب لکه ای ارائه شود تا بتوانیم آمادگی لازم را برای موج‌های بارش‌های آتی در قم داشته باشیم.

وی ادامه داد: یک ستاد مردمی برای کمک به سیل زدگان در قم ایجاد شده است تا کمک‌های مردم استان به صورت هدفمند به مردم مناطق سیل زده ارائه شده و از موازی کاری پرهیز شود.

استاندار قم افزود: در هنگام بحران سیل در قم با وجود خطر سیل در این استان، محموله‌های امدادرسانی را به مناطق سیل زده کشور ارسال کردیم.

سرمست مراجع عظام تقلید را سرمایه‌های معنوی استان قم دانست و تصریح کرد: مراجع تقلید در کمک به مردم سیل زده پیشگام بودند و کمک‌های مادی زیادی به این مردم داشتند.

وی با بیان اینکه 25 استان کشور درگیر سیل شدند ادامه داد: هر چقدر هم که دستگاه‌های اجرایی توانمند باشند، این دستگاه‌ها بدون همکاری مردمی نمی‌توانند که با بحران‌ها مقابله کنند.

استاندار قم با بیان اینکه این استان پیش از استان‌های دیگر ستاد بحران تشکیل داد، خاطرنشان کرد: هنوز خطر سیل در استان قم با توجه به پیش بینی بارش‌ها طی هفته‌های آتی دارد.

انتهای پیام/ 113
https://qomnews.ir/vdcfcmde.w6dv0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما