چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 76477
منبع : خبرگزاری تسنیم

دانشنامه اسلامی دفاع مقدس در قم تدوین می‌شود

قم نيوز : مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم گفت: دانشنامه اسلامی دفاع مقدس در دست تدوین بوده که در آن نقش تمام گروه‌های مختلف در انقلاب اسلامی به‌صورت مجزا بیان‌شده است.
دانشنامه اسلامی دفاع مقدس در قم تدوین می‌شود
دانشنامه اسلامی دفاع مقدس در قم تدوین می‌شود
به گزارش قم نیوز سرهنگ احمد حسینی ظهر امروز در بیستمین سالگرد شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی و بزرگداشت110 شهید شاخص نیروهای مسلح که در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: بزرگداشت حوادث بزرگ یک مسئولیت همگانی و اجتماعی است.

وی افزود: یکی از حوادث مهم و تأثیر ملت ایران حماسه دفاع مقدس بوده که در آن شهید سپهبد علی صیاد شیرازی الگویی بی‌نظیر برای نسل امروز و نسل آینده است. شهید صیاد شیرازی یک عارف بصیر و مجاهدی نستوه بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم با اشاره به اقدامات ارزنده این شهید بزرگ در دوران دفاع مقدس گفت: شهید صیاد شیرازی در ایجاد قرارگاه‌های مشترک ارتش و سپاه نقش بسیار مهمی در طول دوران دفاع مقدس داشت، مقام معظم رهبری نسبت به این شهید بزرگوار ارادت و علاقه بسیار زیادی داشت.

حسینی اشاره‌ای به فعالیت‌ها و اقدامات مؤثر شهید صیاد شیرازی در طول32 سال خدمت در نیروهای مسلح کرد و افزود: درسی که آر شهید صیاد شیرازی می‌توان آموخت این است که به مسئولیت‌های بزرگی که بر عهده تک‌تک ما گذاشته‌شده اعتقاد داشته و بر مبنای آن‌ها حرکت کنیم.

وی با اشاره به اقدامات نیروی‌های مسلح در امدادرسانی به مناطق سیل‌زده عنوان کرد: در بارندگی‌های اخیر در کشور، تجربه‌های دفاع مقدس مورداستفاده قرارگرفته و قرارگاه‌های مشترک سپاه و ارتش تشکیل شد.

حسینی تحرکات اخیر ترامپ در رابطه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد و گفت: اقدام اخیر ترامپ در ارتباط با سپاه پاسداران نشان از عمق نفوذ و قدرت سپاه در منطقه و خطری است که آن‌ها از جانب این نهاد مؤثر و مهم احساس می‌کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم با اشاره به برخی از اقدامات شاخص در دست پیگیری تأکید کرد: دانشنامه اسلامی دفاع مقدس در دست تدوین بوده که در آن نقش تمام گروه‌های مختلف در انقلاب اسلامی به‌صورت مجزا بیان‌شده است.

حسینی با تأکید بر مراحل پایانی باغ‌موزه انقلاب و دفاع مقدس خاطرنشان کرد: باغ‌موزه انقلاب و دفاع مقدس امسال تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdca0yn0.49ni015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما