چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب : 76479
منبع : خبرگزاری تسنیم

فراهم آوردن آرامش بیشتر برای زائران در دستور کار است

قم نيوز : فرماندار قم گفت: اساسی‌ترین موضوع فراهم آوردن آرامش بیشتر برای زائران است که در دستور کار ستاد تسهیلات سفر و خدمات زائرین استان قم قرار دارد.
فراهم آوردن آرامش بیشتر برای زائران در دستور کار است
فراهم آوردن آرامش بیشتر برای زائران در دستور کار است
به گزارش قم نیوز مرتضی حیدری در جلسه هماهنگی اجرایی فرماندار و رئیس کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائرین استان قم با معاون خدمات زائران مسجد مقدس جمکران پیرامون برگزاری مراسم نیمه شعبان اظهار داشت: باید ظرفیت پیام فرهنگی واحد در نیمه شعبان ایجاد شود و تحقق این امر، کار هماهنگ تمامی دستگاه‌های فرهنگی را می‌طلبد که به‌دوراز نگاه جزیره‌ای باید عمل کنند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در قم تصریح کرد: قم باید پاسخ به مسائل فرهنگی، سبک زندگی و اقتصاد اسلامی را در سطح کشور بدهد و زمینه این کار ایام نیمه شعبان، نوروز و محرم و صفر است که میلیون‌ها نفر مخاطب حاضر دارد.

فرماندار قم خاطرنشان کرد: ایام نیمه شعبان بهترین زمان است تا چند پیام جدید با محوریت فرهنگ و دین به جامعه صادر شود و این پیام‌ها وقتی به ادبیات مردم اضافه شود، گفتمان لازم در مورد آن در طول سال شکل خواهد گرفت و ترویج فرهنگ مهدوی تحقق پیدا می‌کند.

وی تمامی اقدامات استان و شهرستان در ایام نیمه شعبان را با محوریت مسجد مقدس جمکران دانست و اساسی‌ترین موضوع را فراهم آوردن آرامش بیشتر برای زائران عنوان کرد که در دستور کار ستاد تسهیلات سفر و خدمات زائرین استان قم قرار دارد.

حیدری از ورود جدی فرمانداری قم به اجرای وظایف نظارتی کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائرین و اقدامات انتظامی و ترافیکی در حوزه شهرستان خبر داد و گفت: تقویت تمامی اقدامات مثبت سال گذشته و برطرف کردن نقاط ضعف از مهم‌ترین برنامه‌های ما برای جشن نیمه شعبان در سال جدید است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcco0qm.2bqem8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما