پنجشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب : 76511
منبع : خبرگزاری فارس
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد

فعالیت 800 مبلغ روحانی در واحدهای دانشگاه آزاد

قم نيوز : معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: 800 نفر از روحانیون دینی در بخش‌های مختلف دانشگاه آزاد فعالیت دارند و تلاش می‌کنند تا فرهنگ دینی را در این دانشگاه ترویج کنند.
فعالیت 800 مبلغ روحانی در واحدهای دانشگاه آزاد
فعالیت 800 مبلغ روحانی در واحدهای دانشگاه آزاد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری ظهر امروز در دیدار روحانیون دانشگاه آزاد اسلامی با آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید جهان شیعه که در مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) قم انجام شد، با اشاره به برگزاری نخستین نشست روحانیون شاغل در دانشگاه آزاد اسلامی کشور در جوار مرقد حضرت معصومه(س) اظهار کرد: هم‌افزایی و انتقال تجربیات روحانیون در راستای پیشبرد تبلیغ دین در دانشگاه‌ها از جمله اهداف برگزاری این گردهمایی است.

وی اضافه کرد: 800 نفر از روحانیون دینی در بخش‌های مختلف دانشگاه آزاد فعالیت دارند و تلاش می‌کنند تا فرهنگ دینی را در این دانشگاه ترویج کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: یکی از دستاوردهای نظام اسلامی این است که درهای دانشگاه‌ها برروی حوزه‌های علمیه باز شد و پیام‌آوران اسلام ناب در دانشگاه‌ها حضور یافته‌اند و اکنون مسیر نیز هموارتر شده است و برنامه‌های مختلفی در دستور کار قرار گرفته است که نسل جوان از این برنامه‌ها بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjviea.uqemvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما