شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 76542
منبع : خبرگزاری فارس

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی: 2131 تن کاغذ دولتی به قم وارد شد

قم نيوز : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: دو هزار و 131 تن کاغذ از تیرماه تاکنون به قیمت دولتی وارد استان قم شده است.
2131 تن کاغذ دولتی به قم وارد شد
2131 تن کاغذ دولتی به قم وارد شد
به گزارش قم نیوز سید موسی حسینی کاشانی با اشاره به صنعت نشر استان قم اظهار کرد: هزار و 286 ناشر و هزار و 98 چاپخانه در استان داریم و اکنون 800 ناشر در قم فعال هستند، به همین دلیل بحث کاغذ در قم مهم است.

وی ادامه داد: دو هزار و 131 تن کاغذ از تیرماه تاکنون به قیمت دولتی وارد استان قم شده است، 373 تن دیگر کاغذ دیگر طی روزها و هفته‌های آتی وارد قم می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: سامانه کاغذ ایجاد شده است تا ناشران بتوانند با مراجعه به این سامانه کاغذ را دریافت کنند، نظارت کامل بر توزیع کاغذ به ناشران صورت می‌گیرد، چون تفاوت قیمت بین کاغذ دولتی و کاغذ آزاد زیاد است و باید کاغذ دولتی به کتاب تبدیل شود.

حسینی کاشانی قم را دارای مرجعیت در زمینه چاپ دانست و تصریح کرد: چاپخانه‌های این شهر ظرفیت خالی دارند و باید برای پر شدن این ظرفیت تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: لیست توزیع کاغذ بین ناشران قمی با جزئیات به صورت کامل موجود است و امکان نظارت دوباره بر این ناشران وجود دارد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcdxk05.yt09o6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما