شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب : 76556
منبع : خبرگزاری تسنیم

بارش یک ساعته و آب‌گرفتگی شدید در سطح معابر شهر قم

قم نيوز : بازهم بارش باران و قصه تکراری قفل ناگهانی خیابان‌ها و آب‌گرفتگی معابر شهر قم، و این قصه تا کی ادامه خواهد داشت خدا می‌داند.
بارش یک ساعته و آب‌گرفتگی شدید در سطح معابر شهر قم
بارش یک ساعته و آب‌گرفتگی شدید در سطح معابر شهر قم
به گزارش قم نیوز سرریزی آب در شهرک قدس خیابان پاسداران، آب فراوان در ابتدای بلوار جمهوری اول نیروگاه، آب‌گرفتگی در خیابان جوادالائمه(ع)، سیلاب در خیابان 45 متری کارگر، آب‌گرفتگی شدید در خیابان امامزاده ابراهیم، آب‌گرفتگی در میدان امینی بیات، آب‌گرفتگی روبروی بهشت معصومه ورودی بلوار میدان تره‌بار شهید رجایی و... اینجا لرستان یا خوزستان نیست شهر مقدس قم است که با کوچک‌ترین بارش باران در بسیاری از محله‌های آن شاهد آب‌گرفتگی معابر هستیم.

 بازهم بارش باران و قصه تکراری قفل شدن ناگهانی خیابان‌ها و آب‌گرفتگی معابر سطح شهر، و این قصه تا کی ادامه خواهد داشت خدا می‌داند. پدیده آب‌گرفتگی و سرازیرشدن آب به عرض خیابان هرسال تکرار می‌شود اما از سوی مسئولان و مدیران راهکاری عملی را شاهد نیستیم.

عصر امروز اندکی پس از بارش شدید باران در سطح شهر قم که با رعدوبرق همراه بود سطح آب انهار به خیابان‌ها سرریز شده و مشکلات بسیاری در تردد و رفت‌وآمد عابران پیاده و خودروهای سواری ایجاد کرد.

قبل از شروع بارندگی وضعیت شهر عادی است اما به‌ محض بارندگی شدید تمام معابر با آب‌گرفتگی روبرو می‌شود و وضعیت شهر را در حالت آماده‌باش و بحرانی قرار می‌دهد.

 لبریزی آب در بسیاری از معابر و خیابان‌ها در بیشتر مناطق شهر قم به‌ویژه مناطق دو، چهار و شش تنها گوشه‌ای از گزارش همشهریان از آب‌گرفتگی معابر در سطح شهر قم بوده و هر بار که کمی شدت بارش بیشتر می‌شود نگرانی مردم و مسئولان را به همراه دارد و چه زمانی مسئولان می‌خواهند در این رابطه چاره‌اندیشی کنند بازهم خدا می‌داند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciqway.t1aqw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما