سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب : 76689
منبع : خبرگزاری مهر

آیت الله سبحانی: نقش سپاه پاسداران در خدمت به مردم همواره پررنگ بوده است

قم نيوز : یکی از مراجع تقلید شیعیان با بیان اینکه ترامپ کاری کرد که هر انسان عاقلی را به تعجب وا می‌دارد، گفت: سپاه پاسداران همواره نقش مهمی در خدمت به مردم در عرصه‌های مختلف داشته است.
نقش سپاه پاسداران در خدمت به مردم همواره پررنگ بوده است
نقش سپاه پاسداران در خدمت به مردم همواره پررنگ بوده است
به گزارش قم نیوز آیت‌الله العظمی جعفر سبحانی قبل از ظهر سه‌شنبه در دیدار رئیس و جمعی از مسئولان مرکز خدمات حوزه‌های علمیه که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران را محکوم کرد و افزود: دشمنان ما با این اقدام خود نشان دادند که از احمق‌ها و جاهلان هستند.

وی با بیان اینکه ترامپ کاری کرد که هر انسان عاقلی را به تعجب وا می‌دارد، افزود: خداوند همیشه حافظ سپاه پاسداران است.

استاد سطوح عالی حوزه با اشاره به خدمات بسیار سپاه پاسداران به سیل‌زدگان افزود: سپاه پاسداران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به دفاع از نظام پرداخته است و در دوران جنگ تحمیلی نیز شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کرده و همیشه نقش سپاه در امور مختلف جامعه در کمک و خدمت رسانی پررنگ بوده است.

وی با بیان اینکه دیدن صحنه‌های سیل چه در رسانه و چه از نزدیک انسان را به گریه می‌اندازد، افزود: با وجود اینکه باران نعمتی بزرگ از سوی خداست اما متأسفانه کشور ما آمادگی لازم را برای استفاده مناسب از این نعمت نداشت و عدم پاکسازی مسیرهای سیل و ساخت و سازهایی که در مسیر رودخانه‌ها انجام شد منجر به وقوع سیل و ایجاد خسارت شد.

تأکید بر کمک به سیل‌زدگان

آیت‌الله سبحانی تلاش مرکز خدمات حوزه علمیه در کمک به سیل‌زدگان را آبروی حوزه دانست و افزود: فعالیت‌های مرکز خدمات در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان جای قدردانی دارد و نیاز است مردم با کمک‌های حوزه علمیه و خدمت رسانی آنها آشنا شوند.

وی از مردم برای حضور چشمگیر در کمک رسانی به سیل‌زدگان قدردانی کرد و افزود: کمک رسانی به سیل‌زدگان یک مسئله انسانی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

این مرجع تقلید بیان کرد: دشمنان مانع از ورود برخی از کمک‌ها از کشورهای دیگر شدند که با این اقدام خود نشان دادند نه تنها مسلمان بلکه انسان نیز نیستند و دشمنی خود را مانند بسیاری از موارد دیگر به خوبی نشان دادند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcf1vde.w6dvcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما