شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 76802
منبع : خبرگزاری فارس

قهرمانان رنكينگ بدمينتون قم معرفي شدند

قم نيوز : نفرات اول تا سوم مسابقات نخستين مرحله رنكينگ بدمينتون استان قم در نخستين رويداد سال 1398 اين رشته معرفي و توسط هیأت بدمينتون تجليل شدند.
قهرمانان رنكينگ بدمينتون قم معرفي شدند
قهرمانان رنكينگ بدمينتون قم معرفي شدند
به گزارش قم نیوز هیأت بدمینتون استان قم که از ماه‌های پایانی سال گذشته به دنبال برگزاری مجمع انتخابات در حضور رئیس فدراسیون این رشته و مدیر کل ورزش و جوانان قم به ریاست داور بین‌المللی بدمینتون قم و کشورمان یعنی محمدحسن حسین‌زاده فعالیت می‌کند، اقدام به برگزاری نخستین رقابت استانی سال جدید کرد.

نخستین رقابت استانی سال جدید طبق تقویم سال 1398 هیأت بدمینتون استان قم، رقابت‌ةای رنکینگ این رشته است که به میزبانی تالار اختصاصی زنده‌یاد حامد فرهمند موحد مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم به انجام رسید و مردان و بانوان و بدمینتون‌باز برای کسب عناوین برتر به رقابت پرداختند.

این رقابت‌ها با حضور بدمینتون‌بازان دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد و در بخش بانوان ملیکا شیبانی در دیدار نهایی با عبور از سد معصومه بهنام‌راد رتبه نخست را کسب کرد، بهنام‌راد نایب‌قهرمان شد و مقام سوم این دوره از پیکارها به شکل مشترک به شهربانو شاکر و زهرا کاظمی تعلق گرفت.

سپس نوبت به رقابت مردان و پسران بدمینتون‌باز رسید، پیکارهایی که در رده‌بندی نهایی بخش مردان آن علیرضا افکانه در مسابقه پایانی محسن صادقیان را از پیش‌رو برداشت و موفق به کسب مقام قهرمانی شد، صادقیان در جایگاه دوم قرار گرفت و سجاد ترابی به همراه عرفان نوری مشترکا سوم شدند.

رقابت‌های رنکینگ بدمینتون رده سنی جوانان پسر نیز نخستین مرحله خود را پشت‌سر گذاشت، مسابقاتی که دیدار نهایی بین مجتبی زارع و معین کشاورز برگزار شد و به قهرمانی زارع انجامید، ضمن اینکه متین رجبی به همراه رضا جانقربان مقام سوم مشترک این دوره از پیکارها را نصیب خود کردند.

این مسابقات در حالی به انجام رسید که هیأت بدمینتون برترین‌های هر سه رده‌ را برای حضور در اردوی آماده‌سازی به منظور شرکت در پیکارهای رنکینگ بدمینتون کشور در سال 1398 انتخاب کرد تا این نفرات با تمرین در سالن اختصاصی مجموعه شهید حیدریان به مصاف حریفان خود بروند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcci4qm.2bqex8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما