دوشنبه ۵ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : 7681

نمایشگاه عكس سریال مختارنامه در قم برپا شد

قم نيوز : قم نیوز: نمایشگاه عكس سریال مختارنامه همزمان با سالروز میلاد حضرت امام حسین(ع) در نگارخانه شهید آوینی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برپا شد.
نمایشگاه عكس سریال مختارنامه در قم برپا شد
به گزارش قم نیوز، محمدرضا بهشتی منفرد، مسوول انجمن عكاسان استان قم گفت: در این نمایشگاه ۴۰ قطعه عكس ۱۰۰ در ۷۰ از سریال "مختارنامه" كه حاصل بخشی از آثار مسعود پاكدل در طول هفت سال فیلمبرداری سریال مختارنامه است به نمایش درآمده است.

وی افزود: این نمایشگاه به همت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن عكاسان استان قم و مشاركت بنیاد فرهنگی و هنری رودكی در نگارخانه شهید آوینی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برپا شد.

وی خاطرنشان كرد: نمایشگاه عكس سریال مختارنامه برای نخستین بار با ۷۲ قطعه عكس در تالار وحدت تهران در معرض دید علاقمندان قرار گرفت و استقبال خوبی از آن شد.

وی ادامه داد: مسعود پاكدل از سال ۷۱ كار عكاسی را شروع كرده و تاكنون ۳۶ سریال از جمله شلیك نهایی، سفر سبز و‌ همسایه‌ها را عكاسی كرده‌ است.

بهشتی برگزاری نمایشگاه عكس هنرمندان قم در گرگان، برگزاری نمایشگاه عكس نوید و برگزاری نمایشگاه دوسالانه عكس را از جمله برنامه‌های آینده انجمن عكاسان استان قم برشمرد.

گفتنی است، فیلمبرداری این سریال، در شهرهای آران و بیدگل، تهران، آبادان، شوشتر، شهریار، ورامین، تاكستان، قزوین و شاهرود انجام شد و در طول این مدت حدود ۸۰ هزار عكس به ثبت رسید.

این نمایشگاه تا نیمه شعبان برای بازدید عموم دایر خواهد بود.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcd.j052yt09fa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما