شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 77068
منبع : خبرگزاری فارس

عرفان‌گستر قم صعود كرد / پيام با تفاضل گل حذف شد

قم نيوز : ديدارهاي فصل 98 – 1397 ليگ فوتبال نونهالان باشگاه‌هاي كشور با صعود و حذف نماينده‌هاي فوتبال استان قم به پايان رسيد.
عرفان‌گستر قم صعود كرد / پيام با تفاضل گل حذف شد
عرفان‌گستر قم صعود كرد / پيام با تفاضل گل حذف شد
به گزارش قم نیوز بعد از برگزاری دیدارهای مرحله مقدماتی فصل 98 – 1397 لیگ منطقه‌ای فوتبال نونهالان باشگاه‌های کشور، بازی‌های مرحله نهایی با حضور تیم‌های صعود کننده‌ به انجام رسید و تیم‌های برتر مجوز صعود به مرحله بعد این رده سنی را کسب کردند.

این لیگ با حضور استعدادهای رده سنی نونهالان زیر 15 سال در ترکیب تیم‌های مختلف باشگاهی از استان‌های سراسر کشور در حالی به انجام رسید که از استان قم نیز دو تیم عرفان‌گستر و پیام حضور داشتند و این دو تیم با نتایج درخشان مرحله مقدماتی، در مرحله نهایی نیز با حریفان به رقابت پرداختند.

تیم فوتبال نونهالان عرفان‌گستر قم در مرحله مقدماتی به میهمانی رقبا رفت و با موفقیت از این مرحله عبور کرد، اما فوتبالیست‌های مستعد و آینده‌دار تیم پیام قم در مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی قم میزبان رقبا بودند و همانند عرفان‌گستر راهی مرحله نهایی شدند تا برای صعود به لیگ برتر برابر رقبا قرار بگیرند.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، دیدارهای مرحله دوم در شهرهای مختلف برگزار شد و تیم پیام قم برای رویارویی با حریفان به تبریز رفت اما تیم عرفان‌گستر قم در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم از تیم‌های رقیب خود پذیرایی کرد.

تیم عرفان گستر قم میزبان این مرحله برابر حریفان دو پیروزی کسب کرد و با اندوخته 6 امتیاز عنوان تیم صدرنشین و قهرمان گروه خود به مرحله بعدی رسید، گروهی که در آن تیم نونهالان زیر 15 سال ذوب‌آهن اصفهان از رقابت‌ها انصراف داد و مسابقات آن با حضور سه تیم برگزار شد.

فوتبالیست‌های تیم پیام قم که برای مصاف با تیم‌های فوتبال نونهالان تراکتورسازی تبریز، پل‌دختر کرمانشاه و دبیری تبریز به شهر تبریز رفته بود؛، با کسب یک برد، یک تساوی و یک باخت در گروه خود سوم شدند اما با چهار امتیاز به دلیل تفاضل گل کمتر از صعود به مرحله بعد بازماند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdch6vnq.23nq-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما