شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۱
کد مطلب : 77078
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
معاون امور استانهای ستاد همکاریها:

حضور هنرمندانه معلمان در حادثه سیل ماندگار بود

قم نيوز : معاون امور استانهای دبیر خانه ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش ، حضور هنرمندانه اهل فرهنگ ، تعلیم و تربیت را در حادثه عبرت آموز سیل لرستان ماند گار و درس آموز دانست.
حضور هنرمندانه معلمان در حادثه سیل ماند گار بود
حضور هنرمندانه معلمان در حادثه سیل ماند گار بود
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام حسین درودی در اردوگاه یاوران حضرت مهدی (عج) مسجد مقدس جمکران در جمع بانوان فرهنگی لرستان، گفت:  ضمن تجلیل از هنرنمایی معلمان و فرهنگیان لرستان افزود: یکی از اوصاف  شیعه امام زمانی ،هنرنمایی در عرصه خدمت رسانی به مردم خصوصا در آسیب ها و حوادث طبیعی است که این خصیصه را از اهل بیت علیهم السلام  به ارث برده اند.

وی خاطرنشان ساخت: حادثه سیل، فرهنگیان لرستان را بر آن داشت تا از قدرت خشم طبیعت جلوه های ماندگار انسان دوستی تولید نموده و در تابلوی زمان و مکان به نمایش بگذارند.

 حجت الاسلام درودی بیان داشت: آموزگاران و معلمان لرستانی  قدرت روحی و روانی  خود را برای قضاوت  بشر دوستی به جهانیان ارائه دادند ،البته جنس این قدرت از نوع محبت ، رأفت اسلامی و انسانی بود.

وی با تقدیر از حضور  90 نفر از مدیران ، معاونین و مربیان  لرستانی  جهت  شرکت در یکی از برنامه ها ی زیر ساختی همکاری دو دستگاه حوزه و آموزش و پرورش گفت: استان لرستان برای پیشبرد برنامه انتظار که مورد تهاجم فرقه های  ضاله واقع می گردد، با طرح یاوران مهدی عجل الله تعالی فرجه  که از طرح  یاوران پلیس متناظر سازی و ابتکار گریده بود، نشستی در شهر مقدس قم برگزار نمودند تا در سال تحصیلی 98 این برنامه محوری را در دستور کار مدارس داشته باشد.

 حجت الاسلام درودی در پایان بیان داشت: باید به گونه ای عمل کنیم که  دانش آموزان از منجی عالم بشریت فقط به اطلاعات شناسنامه ایی اکتفا نکنند بلکه راههای نفوذ دشمنان داخلی و خارجی را سد نموده و آنها را برای دانش آموزان تبدیل به فرصت  کنیم.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcivuay.t1ayy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما