چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 77205
منبع : خبرگزاری فارس

شهردار منطقه سه: یک ملک جلوی بهسازی خیابان چمران را گرفته است

قم نيوز : شهردار منطقه سه قم گفت: مشکلی که در رابطه با بهسازی خیابان 24 متری شهید چمران داریم وجود ملکی است که چندین سال قبل باید تخریب می‌شد ولی با وجود پیگیری‌های مختلف ورثه حاضر به تهاتر ملک نشده‌اند.
 شهردار منطقه سه: یک ملک جلوی بهسازی خیابان چمران را گرفته است
 شهردار منطقه سه: یک ملک جلوی بهسازی خیابان چمران را گرفته است
به گزارش قم نیوز سید شمس‌الدین نعمتی  با عنوان «بازسازی آسفالت خیابان شهید چمران بیمارستان شهید بهشتی» اظهار کرد: مشکلی که در رابطه با جدول‌گذاری و بهسازی خیابان 24 متری شهید چمران داریم وجود ملکی است که چندین سال قبل باید تخریب می‌شد ولی این ملک در اختیار ورثه قرارگرفته و با وجود پیگیری‌ها و برگزاری جلسات مختلف حاضر به تهاتر ملک نشده‌اند و امکان هرگونه عملیات اجرایی در این خیابان را از شهرداری گرفته‌اند.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه این خیابان در حال حاضر باز است و تردد در آن جریان دارد نمی‌توانیم از ماده‌ قانونی‌های موجود برای اعمال قانون و تخریب این ملک استفاده کنیم چراکه طبق قانون این خیابان جزء اولویت‌ها نیست و فقط می‌بایست از راه توافق و تهاتر با مالکین این ملک را تخریب کرد که متأسفانه تاکنون حاضر به انجام این کار نشده‌اند.

شهردار منطقه سه قم گفت: مجدداً آمادگی خود را برای تهاتر این ملک اعلام می‌کنیم و در صورت انجام این کار و تخریب ملک، مراحل جدول‌گذاری، بهسازی و آسفالت خیابان در دستور کار شهرداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ 113
https://qomnews.ir/vdcamun0.49n0w15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما