چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب : 77228
منبع : خبرگزاری فارس

فرنگي‌كاران قم مسافر قزاقستان شدند

قم نيوز : كشتي‌گيران فرنگي‌كار استان قم با انتخاب كادر فني تيم ملي بزرگسالان ايران براي يك اعزام برون‌مرزي به مقصد كشور قزاقستان انتخاب شدند.
فرنگي‌كاران قم مسافر قزاقستان شدند
فرنگي‌كاران قم مسافر قزاقستان شدند
فرنگي‌كاران قم مسافر قزاقستان شدند

كشتي‌گيران فرنگي‌كار استان قم با انتخاب كادر فني تيم ملي بزرگسالان ايران براي يك اعزام برون‌مرزي به مقصد كشور قزاقستان انتخاب شدند.

فرنگي‌كاران قم مسافر قزاقستان شدند

به گزارش قم نیوز بعد از حضور موفق و سرافرازانه تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در رقابت‌های 2019 قهرمانی آسیا در کشور چین که با قهرمانی مقتدرانه هر دو تیم همراه بود، بار دیگر رونق به این رشته ورزشی بازگشته و تیم‌های هر دو رشته در تمام رده‌های سنی با بهترین‌های حال حاضر ایران آماده اعزام‌های برون‌مرزی آتی می‌شوند.

تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد ایران بعد از قهرمانی در قاره کهن اکنون باید آماده حضور موفق در پیکارهای 2019 قهرمانی جهان شوند، به همین منظور با درخواست کادر فنی تیم ملی و برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی برنامه‌های متنوع آماده‌سازی و رقابت‌های مختلف تدارکاتی برای تیم‌‌های ملی در نظر گرفته شده است.

یکی از اعزام‌های برون‌مرزی به منظور تدارک هر چه بهتر تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان، رقابت‌های بین‌المللی جام تورلیخانوف یکی از جام‌های معتبر کشتی فرنگی دنیا در کشور قزاقستان است که برای این اعزام دو تن از بهترین‌های کشتی فرنگی قم نیز از سوی کادر فنی برگزیده شده‌اند.

در شرایطی که تیم منتخب کشتی فرنگی ایران راهی قزاقستان می‌شود، رقابت‌های بین‌المللی جام تورلیخانوف روزهای چهارم و پنجم خردادماه در شهر آلماتی به انجام می‌رسد و فرنگی‌کاران اوزان 60، 67، 77، 87، 97 و 130 کیلوگرم در این سفر برون‌مرزی تیم ملی ایران را همراهی می‌کنند.

در ترکیب تیم منتخب کشتی فرنگی ایران برای حضور در این مسابقات علیرضا نجاتی در وزن 60 کیلوگرم علیرضا نجاتی و محمدجواد رضایی در وزن 67 کیلوگرم دو نماینده کشتی استان قم هستند، کشتی‌گیرانی که از رده سنی نوجوانان در عرصه ملی حضور دارند و اعزام‌های متعدد برون‌مرزی شامل بین‌المللی، آسیایی و جهانی را تجربه کرده‌اند.

در وزن 77 کیلوگرم پژمان پشتام و پیام بویری، در وزن 87 کیلوگرم یوسف قادریان، رامین طاهری، مهدی فلاح و محمدهادی ساروی، در وزن 97 کیلوگرم محمد یگانه و آرمان علیزاده و در وزن 130 کیلوگرم شهاب قوره‌جیلی دیگر نماینده‌های ایران در این جام بین‌المللی هستند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfc0de.w6de0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما