چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۲
کد مطلب : 77231
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
مدیرغرفه مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه در نمایشگاه کتاب:‌

پاسخگویی چهره به چهره از شیوه های بسیار موثر در جذب و پاسخگویی و مشاوره دینی است

قم نيوز : مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه با برپايي ۸ ميز پاسخگويي در موضوعات قرآن و حديث، احکام، مشاوره اعتقادي، مشاوره خانواده، اديان و مذاهب، حقوق و تاریخ و سیره و ... در نمايشگاه کتاب امسال حضور دارد.
پاسخگویی چهره به چهره از شیوه های بسیار موثر در جذب و پاسخگویی و مشاوره دینی است
پاسخگویی چهره به چهره از شیوه های بسیار موثر در جذب و پاسخگویی و مشاوره دینی است
به گزارش قم نیوز مدیرغرفه مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه  علمیه در نمایشگاه بین المللی  کتاب تهران با اشاره به فعالیت های این مرکز در این نمایشگاه گفت:   بهترین جا در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برای پاسخ گویی، غرفه پاسخگويي به سوالات و شبهات ديني و مشاوره که با همت مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه های علمیه برپا شده است، می باشد که درموضوع مختلف در این نمايشگاه و رویداد مهم فرهنگی کشور پذيراي علاقه‌مندان است.

محمدحسن پیغامی  افزود: یکی از مهمترین رویدادهای علمی و فرهنگی کشور این نمایشگاه کتاب تهران است که از مدت ها قبل مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوز های علمیه با ریاست حجت الاسلام والمسلمین  رضایی مهر،‌ جلسات وتمهیدات فراوانی را برای حضور موثر در نمایشگاه برقرار نموده ایم والحمدلله امروز با  استقبال کم نظیر مراجعه کندگان به نمایشگاه از این غرفه مواجه هستیم.

وی گفت: اين مرکز با برپايي 8 ميز پاسخگويي در موضوعات قرآن و حديث، احکام، مشاوره اعتقادي، مشاوره خانواده، اديان و مذاهب، حقوق و تاریخ و سیره و ... در نمايشگاه کتاب امسال حضور دارد.

مدیرغرفه مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه های علمیه بیان داشت: طبق نظرسنجی صورت گرفته از کارشناسان و متن سوالات پرسیده شده از این بزرگواران می توان گفت که سوالات در نمایشگاه امسال تخصصی‌تر شده است و این موضوع به این معناست که هم سطح علمی مردم رشد کرده و هم سطح سوال کنندگان پیشرفت داشته و به همین دلیل می توان گفت سطح علمی نمایشگاه از سال قبل بالاتر رفته و بحمدالله وضعیت مطلوب‌تر شده است.

وی با بیان اینکه پاسخگویی چھره به چھره از شیوه ھای بسیار موثر در جذب و پاسخگویی و مشاوره دینی است، تصریح کرد: در این شیوه، افراد ھر پرسشی در زمینه ھای مختلف داشته باشند می توانند با اساتید آن رشته مطرح کرده و پاسخ خود را در یافت می نمایند. وی افزود: کارشناسان پاسخگویی نیز با مسائل روز آشنا ھستند و به شبھات روز نیز به خوبی پاسخ می دھند.

وی درباره فعالیت‌های مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات حوزه های علمیه در سی دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نیز گفت: این مرکز از نخستین روز برگزاری نمایشگاه کتاب تاکنون پذیرای مراجعین و پاسخگوی پرسش‌های متعدد مردم در موضوعات مختلف بوده وبا ارائه مشاوره در موضوعات خانواده و تربیت، خدمت رسانی نموده است.

پیغامی ادامه داد: به جهت پاسخ‌گویی به شبهات مردم در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، کارشناسان خبره مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات در ورودی متروی شهید بهشتی، درب شماره ۳ جنب ناشران دانشگاهی در مصلای بزرگ تهران همه روزه در ایام نمایشگاه از ساعت 9 صبح تا 8 شب به صورت مستمر در خدمت رسانی به مردم حضور دارند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjv8ea.uqeatzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما