شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 77318
منبع : خبرگزاری مهر
با کسب ۲۳ مدال؛

باشگاه «کیوان» قهرمان کونگ فوی بانوان باشگاه‌های قم شد

قم نيوز : باشگاه کیوان با کسب ۲۳ مدال قهرمان کونگ فوی بانوان باشگاه‌های استان قم شد.
باشگاه «کیوان» قهرمان کونگ فوی بانوان باشگاه‌های قم شد
باشگاه «کیوان» قهرمان کونگ فوی بانوان باشگاه‌های قم شد
به گزارش قم نیوز رقابت‌های کونگ فوی بانوان باشگاه‌های استان قم پس از رقابت یکصد کونگ فوکار شامگاه جمعه به پایان رسید و در پایان این مسابقات در رده بندی مدال‌ها باشگاه کیوان توانست با کسب بیشترین مدال طلا بالاتر از رقبا قرار گیرد و قهرمان بخش تیمی شود.

در این مسابقات که در ۴ رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد باشگاه کیوان در این مسابقات با مربیگری محدثه پناه زاده با ۱۵ طلا، ۴ نقره و ۴ برنز در جایگاه اول تیمی قرار گرفت و باشگاه سعید با مربیگری جشنی لو با ۸ طلا، ۱۰ نقره و ۴ برنز در جایگاه دوم ایستاد.

باشگاه‌های ثامن، نسیم و استایل برتر با ۵ طلا، ۱۰ نقره و ۶ برنز در جایگاه سوم و باشگاه‌های ملی پوشان و شهید سهامی با ۴ طلا، ۵ نقره و ۳ برنز در جایگاه چهارم این رقابت‌ها قرار گرفتند.

در بزرگسالان، فاطمه اوجاقی، فاطمه پناه زاده، مهدیه جعفری، مریم شوندی، مهین منتشلو، فاطمه حکاک، محدثه پناه زاده، سمیرا کلهرپور و نوشا بشیری قهرمان شدند و در رده سنی جوانان عناوین برتر اوزان مختلف به ترتیب به سمانه طالبی، سمانه ابوالحسنی، سارا احمدی پور، فاطمه عارفی، فاطمه زرافشان و زینب یعقوبی رسید.

همچنین در رده سنی نوجوانان فاطمه بهرامی، فائزه وفا، ریحانه ساجدی، فاطمه جعفری زاد، مبینا هاشم لو، هانیه آقا محمدی، هنگامه آدابی و مائده هاشم لو عناوین نخست اوزان خود را کسب کردند و د رده نونهالان فاطمه سلیمانی، فاطمه ساجدی، زینب احمدی، مبینا زارعی، ویدا کلهری، آذین آذرخش، ریحانه غلامی، نازنین زهرا روح پرور و مائده اوروج پور قهرمان شدند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcfcmde.w6deyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما