شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب : 77322
منبع : خبرگزاری تسنیم

جذب بازیکن نماینده قم برای لیگ فوتسال آغاز شد

قم نيوز : بر اساس اعلام رسمی باشگاه سوهان محمد سیما قم چند بازیکن به جمع آنها ملحق شدند و کار جذب چند بازیکن هم در دستور کار قرار دارد.
جذب بازیکن نماینده قم برای لیگ فوتسال آغاز شد
جذب بازیکن نماینده قم برای لیگ فوتسال آغاز شد
به گزارش قم نیوز لیگ فوتسال ایران به دلیل سطح فنی بالا و حضور بازیکنان با کیفیت در جرگه معتبرترین لیگ‌های برتر جهان در رشته فوتسال قرارگرفته است، پویایی لیگ برتر فوتسال یاور اصلی تیم ملی است، چراکه در هر زمانی لیگ برتر فعال‌تر و با برنامه‌ریزی دقیق پیگیری شده از آن سو نتایج تیم ملی درخشان‌تر بوده است.
بر اساس برنامه‌ریزی از پیش تعیین‌شده از سوی سازمان لیگ فوتسال فدراسیون فوتبال کشور، بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور پس از ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود که از همین رو مدعیان عنوان قهرمانی تمرینات خود را آغاز کرده‌اند.

تیم فوتسال سوهان محمد سیما تنها نماینده استان قم در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر به تازگی از چالش مالکیت رها و سکان مربیگری این تیم به دست مهدی غیاثی سپرده‌شده است.

تاکنون خبری از آغاز تمرینات این تیم به گوش نرسیده است، اما بنا بر اعلام رسمی مسئولان باشگاه سوهان کادر فنی لیست بازیکنان مدنظر خود را اعلام کرده و مجموعه مدیریتی در تکاپوی قراردادها است.

این در شرایطی است که باشگاه سوهان محمد سیما با محمد دهقان، ناصر اطمینان، هاشم فرج زاده، سید حسین رضوی و مهدی فتحی برای فصل جدید به توافق رسیده و کادر فنی نیز حضور این بازیکنان را قطعی اعلام کرده است.

در حالی‌ که بازیکنان دیگری در لیست خرید قمی‌ها حضور دارند، خبر حضور یک بازیکن خوش آتیه دست‌به‌دست می‌شود، جعفر نجفی بازیکن قمی فصل گذشته تیم لبنیات فارس این روزها به شدت تحت نظر کادر فنی تیم قم بوده و باشگاه نیز با تأیید این خبر اعلام کرد به دنبال جذب این بازیکن جوان است.

از ابتدای فصل وعده قهرمانی از سوی مسئولان ورزش استان در خبرگزاری‌ها و فضای مجازی مطرح شد، اما حالا با کوچ علیرضا وفایی به تبریز و جذب بازیکنانی که هر ساله در تیم حضورداشته‌اند به نظر نمی‌رسد اتفاق چندان جدیدی رخ دهد.

حالا باید منتظر ماند و دید شاید ستاره‌ای در لیست غیاثی باشد که با جذب آن اهالی فوتسال شوکه شوند، در ورزش هیچ‌ چیز دور از ذهن نیست، با کمی مدیریت صحیح و رفع معضلات مالی می‌توان از این تیم یک مدعی تمام قد ساخت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcauen0.49n0u15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما