يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 77349
منبع : خبرگزاری فارس

تخلفات رانندگان اتوبوس‌های شهری را به 137 اطلاع دهید

قم نيوز : مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی قم گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف رانندگان اتوبوس‌های درون‌شهری را به سامانه 137 گزارش داده و نتیجه آن را نیز پس از پیگیری دریافت کنند.
تخلفات رانندگان اتوبوس‌های شهری را به 137 اطلاع دهید
تخلفات رانندگان اتوبوس‌های شهری را به 137 اطلاع دهید
به گزارش قم نیوز امیر یزدی در پاسخ به موضوع مردمی ثبت‌شده با عنوان «با رانندگی ترسناک برخی رانندگان اتوبوس‌های شهری برخورد کنید» اظهار کرد: ما نظارت بر رانندگان اتوبوس‌های درون‌شهری را انجام می‌دهیم ولی به دلیل اینکه اتوبوس‌ها بالغ‌بر 10 سال پیش به بخش خصوصی واگذارشده و یارانه و کمک‌های دولتی که باید به آن‌ها پرداخت می‌شده، محقق نشده، نمی‌توانیم نظارت مؤثری بر کار آنان انجام دهیم.

وی ادامه داد: درآمد و هزینه این اتوبوس‌ها باهم همخوانی ندارد و به این دلیل می‌بینیم رانندگان هرکجا مسافر هست سوار می‌کنند که در صورت گزارش چنین مسائلی ما حتماً با این رانندگان برخورد کرده و در هیئت مربوطه موضوع بررسی و حتی جریمه می‌شوند.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی قم افزود: همشهریان می‌توانند هرگونه تخلف رانندگان اتوبوس‌های شهری را به سامانه 137 گزارش کنند و مطمئن باشند این گزارش تا حصول نتیجه و اطلاع آن به گزارش دهنده پیگیری خواهد شد.

یزدی در پایان خاطرنشان کرد: با کمک شهرداری و شورای شهر طرحی برای ساماندهی این وضعیت در حال برنامه‌ریزی است که طی دوماهه آینده به اجرا می‌رسد و بیش از 95 درصد مشکلات را برطرف خواهد کرد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcjhtea.uqeaxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما

Ana
سلام من یک ساعت و بیست دقیقه نشستم توی ایستگاه سد دورشهر منتظر اتوبوس روحانی ولی حتی یدونه اتوبوس هم نیومده . واقعا اصلا نظم ندارند اتوبوس ها انگار هروقت دلشون خواست میان و میرن لطفا نظارت کنید سروقت بیان
امینی
در تاریخ ۲۸تیر ۱۴۰۲ از ساعت ۱۳:۳۰ لغایت ۱۴:۵۰اتوبوس مسیر روحانی بلوار بسیج نیامد پس از پیگیری از یک اتوبوس دیگه متاسفانه گفتند چقدر عجله داری میاد بعد با راهنمایی یکی دیگه از رانندگان با۱۳۷ ارتباط گرفتم گفتند اصلا امروز بخاط پاره ای از مساّئل امروز اتولوس دهی نمیشه درحالیکه صبح ساعت ۱۱:۳۰ اتوبوس بود در ضمن تعدادی از نفرات روزه بودند واقعا معمول برای مردم و وقتشان چقدر ارزش قائل هستید واقعا باید تاسف خورد برای این همه احساس مسولیت
دربین
سلام.حدود ساعت 15:30 دور میدان روح الله جلوی ایستگاه وایسادم اتوبوس موتلفه رد میشه ولی نگه نمیداره.
افتخاری
سلام
من سوار اتوبوس از ایستگاه مرجعیت به سمت پردیسان شدم قبل از پیاده شدن کارت بانکی کشیدم انگار رمز کارت دیگه ای رو زدم و من متوجه نشدم و پیاده شدم راننده متوجه شده صدا زدن من رو نشنیدم این آقا از ماشین پیاده شدن و دنبال من آمدن و تذکر دادن که مدیونی داره و من دختر ۴ساله همراه داشتم ایشون به من گفتن که هشت هزار باید پرداخت کنید و من برگشتم دوباره و کارت کشیدم من واقعا از شدت ناراحتی داشتم میلرزیدم و اعصاب من هم به شدت به هم ریخته شده و با شماره ۱۳۷همون لحظه تماس گرفتم ولی کد ماشین رو نمی‌دونم فقط میدونم پردیسان ۶۱ هستش
111/16آخرش پلاک
ایشون جلوی این همه آدم به من تهمت زدن امروز۱۴۰۲/۹/۲۲ چهارشنبه راس ساعت ۵/۵۵ دقیقه ایستگاه موتلفه دو
N
یک ساعت سر شهرک قدس وایستادم اتوبوس مطهری بیاد نیست