چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 77466
منبع : خبرگزاری تسنیم

نماینده قم در لیگ فوتسال از بازیکنان غیربومی استفاده می‌کند

قم نيوز : سرپرست تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم از جذب چند بازیکن غیربومی خبر داد.
نماینده قم در لیگ فوتسال از بازیکنان غیربومی استفاده می‌کند
نماینده قم در لیگ فوتسال از بازیکنان غیربومی استفاده می‌کند
به گزارش قم نیوز علی مسعودی درباره آخرین وضعیت تیم لیگ برتری فوتسال سوهان محمد سیما اظهار داشت: لیست خرید بازیکنان در فصل جدید از سوی سید مهدی غیاثی به باشگاه اعلام شد و تقریباً کار تمدید قرارداد با بازیکنان فصل گذشته که در لیست بودند نهایی شده است.

سرپرست تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم افزود: براساس همین لیست چند گزینه غیربومی مدنظر کادر فنی قرار داشت که صحبت‌های نهایی با آن‌ها انجام شده و تا چند روز آینده نهایی می‌شود.

وی درباره زمان آغاز تمرینات، گفت: قرار بود تمرینات ما در همین هفته آغاز شود، اما به علت طولانی شدن نقل و انتقالات بازیکنان به هفته آینده موکول شد.

به گفته وی هر زمانی که تمامی بازیکنان به تیم ملحق شوند تمرینات این تیم آغاز می‌شود که بر اساس برنامه در 10 روز آینده استارت رسمی تمرینات زده می‌شود.

مسعودی درباره حضور تیم سوهان در جام رمضان فوتسال استان، عنوان کرد: با توجه به آن که تمامی بازیکنان خود را تاکنون جذب نکرده‌ایم حضور ما در این جام منتفی است چرا که هنوز تمرینات بدنسازی و تاکتیکی خود را پشت سر نگذاشته‌ایم.

وی تصریح کرد: جام رمضان فوتسال استان قم از سطح فنی و کیفی قابل قبولی برخوردار اما شرایط فعلی ما را برای حضور در این جام یاری نمی‌کند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcjmxea.uqeamzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما