شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 77574
منبع : خبرگزاری تسنیم

196 واحد مسکن مهر در شهر سلفچگان قم بلاتکلیف مانده است

قم نيوز : مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم گفت: در شهر سلفچگان از مجموع ۵۲۴ واحد مسکن مهر در قالب انبوه‌سازی ۲۲۸ واحد آن ساخته و به متقاضیان واگذار شده است و ۱۹۶ واحد مسکونی باقیمانده به علت عدم وجود متقاضی بلاتکلیف مانده است.
۱۹۶ واحد مسکن مهر در شهر سلفچگان قم بلاتکلیف مانده است
۱۹۶ واحد مسکن مهر در شهر سلفچگان قم بلاتکلیف مانده است
به گزارش قم نیوز داریوش بلدی در رابطه با مسکن مهر و واگذاری واحدهای باقی‌مانده و نحوه واگذاری اظهار داشت: در حال حاضر به‌جز شهر سلفچگان هیچ واحدی به‌عنوان مسکن مهر برای واگذاری نداریم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم افزود: در شهر سلفچگان از مجموع 524 واحد مسکن مهر در قالب انبوه‌سازی 228 واحد آن ساخته و به متقاضیان واگذار شده است و 196 واحد مسکونی باقیمانده به علت عدم وجود متقاضی بلاتکلیف مانده است.

وی سپس با ارائه تعریفی از طرح هادی و اجرای آن در روستاها گفت: طرح هادی روستایی طرحی است که ضمن ساماندهی و اصلاح بافت موجود، میزان و مکان گسترش آتی و نحوه استفاده از زمین برای عملکردهای مختلف از قبیل مسکونی، تولیدی، تجاری و کشاورزی و تأسیسات و تجهیزات و نیازمندی‌های عمومی روستایی را برحسب مورد در قالب مصوبات طرح‌های ساماندهی فضا و سکونتگاه‌های روستایی با طرح‌های جامع ناحیه تعیین می‌کند.

بلدی به تعداد طرح هادی که در روستاهای استان اجراشده اشاره و تصریح کرد: تاکنون در 157 روستا از روستاهای استان قم طرح هادی تهیه‌شده و در 132 روستا نیز طرح هادی اجراشده است.

وی در ادامه به مهم‌ترین برنامه‌های بنیاد مسکن قم در سال 98 اشاره و عنوان کرد: واگذاری 750 قطعه زمین روستایی و تملک 100 هکتار زمین روستایی برای تشکیل و واگذاری به روستایی و صدور 2 هزار جلد سند روستایی و صدور 1150 فقره استعلام فنی پروانه ساختمانی روستایی ازجمله مهم‌ترین برنامه‌های این اداره کل در سال 98 هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم در پایان خاطرنشان کرد: احداث 470 واحد مسکن در شهر قم که از این تعداد 270 واحد مسکونی در میدان جوان و 200 واحد مسکن اجتماعی در منطقه پردیسان قم هستند از دیگر برنامه‌های این اداره کل در سال 98 هستند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjxiea.uqeaazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما