شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 77801
منبع : خبرگزاری فارس

پوست خربزه زیر پای صنعت کفش‌ ماشینی و صندل

قم نيوز : دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: عدم تامین الکل و DOP (دی اکتیل فتالات) مورد نیاز صنایع کفش و دمپایی، ادامه حیات این صنعت را با چالش جدی مواجه کرده است.
پوست خربزه زیر پای صنعت کفش‌ ماشینی و صندل
پوست خربزه زیر پای صنعت کفش‌ ماشینی و صندل
 به گزارش قم نیوز محمد شیخ حسن با اشاره به وجود انحصار در تولید و عرضه الکل در کشور اظهار کرد: عدم وجود تولیدکنندگان متعدد ، نبود سقف قیمت و رقابت در بورس و عدم نظارت بر تولید، قیمت گذاری و توزیع الکل ادامه حیات کارخانه‌های کفش و دمپایی را به صورت جدی تهدید می‌کند.

وی ادامه داد: قم به‌عنوان یک قدرت و قطب در صنعت کفش‌های ماشینی و صندل در کشور و منطقه مطرح است و علاوه بر حجم بالای مبادلات ملی و بین المللی این صنعت، درصد کثیری از شاغلین استان در این صنعت مشغول به فعالیت هستند .

دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: مکاتبات و چاره‌اندیشی‌های فراوانی با مسؤولان استانی و ملی در این زمینه صورت گرفته، اما همچنان این مشکل مهلک به قوت خود باقی مانده است .

وی خاطرنشان کرد: مدت مدیدی است موضوع تولید، قیمت گذاری، فروش و توزیع مواد اولیه پتروشیمی به‌عنوان یک مشکل جدی در صنایع مختلف کشور مطرح بوده است اما همچنان به دلایل نامشخص عزم جدی جهت حل این موضوع مشاهده نمی‌شود.

انتهای پیام/ 113
https://qomnews.ir/vdccs4qm.2bqmx8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما