پنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 78011
منبع : خبرگزاری فارس

یکپارچه‌سازی خدمات می‌تواند بسترساز هوشمندسازی شهرها باشد

قم نيوز : رئیس ستاد شهر هوشمند شهرداری قم گفت: بستر الکترونیکی شدن و یکپارچه شدن شهر می‌تواند بستر و زمینه‌ای برای هوشمندسازی شهر باشد.
یکپارچه‌سازی خدمات می‌تواند بسترساز هوشمندسازی شهرها باشد
یکپارچه‌سازی خدمات می‌تواند بسترساز هوشمندسازی شهرها باشد
به گزارش قم نیوز همایون یزدان‌پناه یکی از شاخصه‌های شهر هوشمند را ارائه پیشنهادات مختلف به مردم در ارائه خدامت و اجازه انتخاب به شهروند دانست و گفت: به عنوان مثال اگر یک شهروند قصد خرید دارد به فروشگاه‌های الکترونیکی متفاوتی مراجعه می‌کند.

وی ادامه داد: در این فروشگاه در گذشته فقط محصولات اختصاصی فروخته می‌شد اما امروز شاهد هوشمندسازی فروشگاه‌ها هستیم به طوری که فروشگاه‌های مختلف به یک شبکه لینک شده‌اند و شما در زمان خرید یک محصول نمونه‌های مختلف از فروشنده‌های مختلف با شرایط مختلف را مشاهده می‌کنید و حق انتخاب با شماست.

رئیس ستاد شهر هوشمند شهرداری قم با اشاره به ضرورت هوشمندسازی شهرها گفت: هوشمندسازی شهر نیازمند متولی است و به صورت ساختاری در کشور ما شهرها متولی واحد ندارند و بحث مدیریت واحد شهری بارها مطرح شده اما اجرا نشده است.

وی با تاکید بر اینکه امروز بحث مدیریت یکپارچه شهری مطرح شده است گفت: بستر الکترونیکی شدن و یکپارچه شدن شهر می‌تواند بستر و زمینه‌ای برای هوشمندسازی شهر باشد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcgqz9u.ak97q4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما