چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب : 781
مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی‌:

قرآن مانند سپری قلب جوانان را حفاظت می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ‌گفت: اکنون ما در جنگ سایبری و نرم قرار داریم و قرآن می‌تواند مانند سپر قوی و نفوذناپذیر در برابر تیرهای نامرئی، قلب جوانان را حفاظت کند.
قرآن مانند سپری قلب جوانان را حفاظت می‌کند
به گزارش قم نیوز، عباس مزجی پیش از ظهر امروز در همایش استانی طرح همگام با قرآن کریم ویژه مدیران مدارس راهنمایی استان قم که در کانون فرهنگی و هنری مریم برگزار شد، اظهار کرد: خداوند توفیقی به ما عطا کرده تا بتوانیم در توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی گام‌های برداریم.

وی خاطرنشان کرد: برای خدای و رضای پروردگار گام بردارید و بذر انس با قرآن را در قلب‌های دانش‌آموزان بکارید چراکه در آینده اگر این دانش‌آموز به عمل خیری بپردازد از پاداش آن در آخرت بهره‌مند می‌شوید.

مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه اکنون در یکی از فرازهای حساس انقلاب قرار گرفته‌ایم، گفت: اگر کمترین کم‌توجهی را دچار شویم بزرگ‌ترین ضربه را می‌خوریم.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: مقام معظم رهبری در ۱۰ سال پیش فرمودند ما در معرض تهاجم فرهنگی قرار گرفته‌ایم و پس از مدتی این نکته را مطرح کردند که ما در معرض شبیخون فرهنگی قرار داریم.

مزجی خاطرنشان کرد: کشورهای استکباری کمر همت بستند به انقلاب شبیخون بزنند و این در حالتی است که یک طرف به جنگ می‌پردازد و طرف مقابل در خواب به سر می‌برد.
وی تاکید کرد: باید بیدار شد چراکه از زمانی که متوجه شدند جنگ سخت جواب نمی‌دهد به جنگ نرم و غیرنظامی روی آورده‌اند.

مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد: مردم ما مردانه نشان دادند که تا آخرین قطره خون خود در برابر هجمه نظامی ایستاده‌اند و دشمنان متوجه شدند که جنگ سخت برای از بین بردن انقلاب جواب نمی‌دهد و همت و توان خود را جمع کردند تا به جنگ مجازی و نرم بپردازند.

وی ادامه داد: دشمنان تجربیات خود را با ابزار و امکانات امروزی به کار گرفتند تا بتوانند حربه‌ای تازه در برابر کشورمان به کار گیرند.

مزجی با اشاره به پیشرفت دشمنان در زمینه جنگ نرم گفت: امروز جنگ را به منازل مردم کشانده‌اند و همه مردم درگیر این جنگ خانمان سوزند و اگر مواظبت نکرده و به دستورات نظامی که صادر می‌شود دقت نکنیم شکست می‌خوریم.

وی با اشاره به سخنی از امام موسی کاظم(ع) بیان کرد: گوش کردن تنها کافی نیست لازم است علاوه بر شنیدن از فرمان کسی‌ که خدا ولایت امر به او داده اطاعت کنیم.

مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور خاطرنشان کرد: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری فرماندهان جنگ نرم معلمان و استادان هستند و رهبر انقلاب برای همه ما خط را مشخص کردند و برای به تسخیر درآوردن خاکریز دشمن باید به فرمایشات ایشان گوش کرد.

وی به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآنی اشاره کرد و افزود: اکنون ما در جنگ سایبری و نرم قرار داریم و قرآن می‌تواند مانند سپر قوی و نفوذناپذیر در برابر تیرهای نامرئی، قلب جوانان را حفاظت کند.
مزجی خاطرنشان کرد: مجروحان جنگ سخت را در بیمارستان با بهترین پزشک‌ها برای بهبودی و مداوا نگهداری می‌کردند و امروز با تغییر شکل جنگ و تیرهای نامرئی و نوری چه کاری برای مجروحان انجام می‌دهیم و آیا درمانگاهی برای مداوای مجروحین داریم.

وی ادامه داد: اگر مجروحان جنگ نرم مداوا نشوند عفونت بدن آنها را می‌گیرد و در ادامه به مرگ دچار می‌شوند.

مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور تاکید کرد: باید انس با قرآن ایجاد کنید این یکی از راهبردهای مبارزه در برابر دشمن بوده و این دستور فرمانده نظام به سربازان خط مقدمش است.

وی عنوان کرد: اگر یک آیه در عقل و جان دانش‌آموز اثر بگذارد او را زنده کرده و سبب عاقبت به خیری می‌شود.

مزجی با اشاره به سخنی دیگر از مقام معظم رهبری بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که قرآن در آموزش و پرورش مهجور است و این امر برای افسران نظامی خیلی بد است.
وی تاکید کرد: برای ایجاد انس بین قرآن و دانش آموزان باید از هر اقدامی استفاده کنیم و در این حوزه همت مضاعف به کار گیریم.

مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به طرح همگام با قرآن گفت: علاقه دانش‌آموزان در اجرای این طرح در اولویت قرار گیرد و از کمک و همفکری والدین و خانواده‌ها در اجرای طرح غفلت نشود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcjfveazuqeo.sfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما