سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 78162
منبع : خبرگزاری فارس

حضور قطعي پرسپوليس يا سپاهان در قم / رضايت سازمان ليگ از ورزشگاه يادگار امام

قم نيوز : تيم‌هاي مطرح پرسپوليس تهران يا سپاهان اصفهان در صورت صعود به فينال جام حذفي فوتبال ايران به قم سفر كرده و در ورزشگاه يادگار امام براي قهرماني جام حذفي رقابت مي‌كنند.
حضور قطعي پرسپوليس يا سپاهان در قم / رضايت سازمان ليگ از ورزشگاه يادگار امام
حضور قطعي پرسپوليس يا سپاهان در قم / رضايت سازمان ليگ از ورزشگاه يادگار امام
به گزارش قم نیوز بعد از اعتراض تیم فوتبال داماش گیلان یکی از دو فینالیست جام حذفی فوتبال ایران به میزبانی مشهد مقدس از بازی نهایی فصل 98 – 1397 جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، برگزاری این دیدار حساس و سرنوشت‌ساز در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم تقریبا قطعی به نظر می‌رسد.

داماشی‌ها که تیمی از لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های ایران هستند و به عنوان شگفتی‌ساز این جام با شکست تیم‌های مطرح لیگ برتری به فینال رسیده‌اند به واسطه اینکه تیم پدیده مشهد در رده چهارم لیگ برتر قرار گرفت و در صورت قهرمانی سپاهان یا پرسپولیس چهارمین نماینده ایران در فصل 2020 لیگ قهرمانان آسیا می‌شود، مخالفت خود با میزبانی مشهد به سازمان لیگ ارسال کرده و معتقد است مشهدی‌ها در این بازی ذینفع هستند و به نفع تیم پدیده برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا حامی حریف داماش خواهند بود.

سازمان لیگ نیز با بررسی جوانب این اعتراض، قید برگزاری بازی‌ فینال جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور در مشهد مقدس را زد و حالا ورزشگاه یادگار امام (ره) قم گزینه اصلی سازمان لیگ برای برگزاری این بازی در روز دوازدهم خرداد ماه بین داماش گیلان و برنده مسابقه پرسپولیس و سپاهان است.

 

رضایت سازمان لیگ از ورزشگاه یادگار امام (ره) قم

سعید فتاحی مسوول کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال با حضور در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم شرایط این ورزشگاه را برای برگزاری فینال جام حذفی بررسی کرد، فتاحی ضمن بررسی شرایط زمین چمن، رختکن‌ها، نور پروژکتورها و ...، از تمام امکانات این ورزشگاه ابراز رضایت و اعلام کرده شرایط برگزاری فینال جام حذفی در قم کاملا مهیا است.

 

میزبانی قمی‌ها از یک بازی بزرگ بعد از 2 سال

ورزشگاه یادگار امام (ره) قم در حالی روز دوازدهم خرداد ماه میزبانی دیدار فینال جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور را انجام می‌دهد که از نیمه اردیبهشت ماه سال 1396 و بعد از آخرین بازی صبای قم با استقلال خوزستان در هفته پایانی لیگ برتر، به جز چند بازی صبا در لیگ دسته اول، هیچ مسابقه مهمی را میزبانی نکرده است.

اما با تدابیر اداره کل ورزش و جوانان استان قم، چمن این ورزشگاه در حد ورزشگاه بزرگ آزادی و کاملا بهتر از بسیاری ورزشگاه‌های تیم‌های لیگ برتری حفظ و به شکل استاندارد حفظ شده و با حفاظت و مراقبت از سایر امکانات این ورزشگاه، اکنون قم آماده میزبانی از بازی بزرگ فینال جام حذفی است.

انتهای پیام /  113
https://qomnews.ir/vdcdxf05.yt0j96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما