پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 78231
منبع : خبرگزاری فارس

شاگردان آقاي خاص در اردوي تيم ملي

قم نيوز : سه نفر از شاگردان بهترين مربي سال‌هاي اخير كشتي فرنگي قم از سوي كادر فني تيم ملي كشتي فرنگي نوجوانان ايران به اردوي آماده‌سازي دعوت شدند.
شاگردان آقاي خاص در اردوي تيم ملي
شاگردان آقاي خاص در اردوي تيم ملي
به گزارش قم نیوز در سال‌های اخیر روح‌الله میکائیلی از نگاه فدراسیون کشتی بهترین مربی کشتی فرنگی قم در بین برترین مربیان ایرانی این رشته بوده و به واسطه استمرار کسب این عنوان در قم به وی لقب‌هایی همچون آقای خاص یا عالیجناب کشتی قم را داده‌اند.

میکائیلی یکی از قهرمانان و ملی‌پوشان اسبق کشتی فرنگی قم است که سال‌ها سابقه عضویت تیم ملی را دارد و در رقابت‌های مختلف برون‌مرزی حضور یافته و مدال کسب کرده، چهره موفقی که بعد از دوران حرفه‌ای حضور در میادین کشتی حالا تجربه سال‌ها حضور خود روی تشک این رشته را در اختیار استعدادهای کشتی قم قرار می‌دهد.

شناسایی نخبه‌ها و پرورش آنها با فنون روز کشتی موجب شده تا هر ساله کشتی فرنگی قم در رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی تمام رده‌های سنی دارای نمایندگان آماده و مدال‌آور باشد، به طوری که امسال نیز کشتی قم در تمام تیم‌های ملی کشتی فرنگی دارای کشتی‌گیر ملی‌پوش است.

یکی از این رده‌ها، تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران است که اکنون سه تن از شاگردان آقای خاص در اردوی آن حضور دارند، تیمی که خود را برای حضور در مسابقات 2019 قهرمانی آسیا و جهان می‌کند و اردوی جدید این تیم از امروز تا سیزدهم خرداد ماه در خانه کشتی محمد بنا مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

در این اردو کشتی‌گیران نوجوان اوزان 45، 48، 51، 55، 60، 65، 71، 80، 92 و 110 کیلوگرم حضور دارند، در حالی که محمدمهدی جواهری در وزن 45 کیلوگرم، امیر عبدی در وزن 60 کیلوگرم و شاهرخ میکائیلی در وزن 110 کیلوگرم سه نماینده کشتی فرنگی قم در این اردو محسوب می‌شوند.

جواهری در وزن 45 کیلوگرم با مهدی احدی‌ از گیلان و رامین احمدی از خوزستان، عبدی در وزن 60 کیلوگرم با سیددانیال سهرابی و ایمان محمدی از خوزستان و امیرحسین زرین‌کمر از مازندران و میکائیلی در وزن 110 کیلوگرم با عرفان نجفی و مهدی موسی‌شعار از تهران برای رسیدن به دوبنده تیم ملی رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdca6un0.49nae15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما