پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 78235
منبع : خبرگزاری ايرنا
رئیس سازمان صنعت قم:

پنج شرکت شبکه ای دارای مجوز در قم فعالیت می کنند

قم نيوز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم، گفت: هم اکنون شعب پنج شرکت شبکه ای دارای مجوز در قم فعال است و بر نحوه عملکرد آنان نظارت می شود.
پنج شرکت شبکه ای دارای مجوز در قم فعالیت می کنند
پنج شرکت شبکه ای دارای مجوز در قم فعالیت می کنند
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی افزود: همشهریان برای فعالیت در شعب شرکت های بازاریابی شبکه ای مستقر در استان مجوز فعالیت آنها را از سامانه http://iranianasnaf.ir/ متعلق به دبیرخانه هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور، استعلام کنند.

وی بیان کرد: بازار یابی شبکه ای شیوه ای از فروش محصول است که در دنیا قدمت طولانی دارد و بسیاری از شرکت های بزرگ با این روش به تجارت می پردازند.

وی ادامه داد: اما این شیوه فروش در کشور ما از قدمت چندانی برخوردار نیست و با وجود قانونمند شدن آن، هنوز این گونه فعالیت ها به خاطر عملکرد منفی شرکت های هرمی غیرقانونی نتوانسته جایگاه اصلی خود را در بازار ایران پیدا کند.

سیجانی گفت: با توجه به گرایش روز افزون به بازاریابی شبکه ای در سطح کشور، نظارت و ارزیابی عملکرد موثر بر دفاتر و شعب شرکت های فعال موجود، برای رعایت قوانین و رفع نیازهای اقتصادی جامعه، ضروری می باشد.

وی بیان کرد: اگر نظارت صحیح و اصولی بر فعالیت اقتصادی شرکت های شبکه ای صورت نگیرد، نه تنها برای کشور سودمند نخواهد بود، بلکه ممکن است به تدریج موجب نارضایتی عمومی نیز شود.

وی ادامه داد: در همین رابطه برای اشراف کامل بر فعالیت این شرکت ها در استان قم، سازمان صنعت، معدن و تجارت با همکاری سایر دستگاه های نظارتی، اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

فعالیت ۴۰ هزار واحد صنفی تولیدی و توزیعی در قالب ۶۰ اتحادیه از جمله بخش های تحت نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcenw8f.jh8vxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما