پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب : 78241
منبع : خبرگزاری فارس

سفر رئيس مجلس و وزير ورزش به قم / افتتاح مجموعه ورزشي پيامبر اعظم (ص)

قم نيوز : رئیس مجلس و وزير ورزش و جوانان امروز براي افتتاح مجموعه ورزشي پيامبر اعظم (ص) و بازديد از سالن ورزشي 4500 نفري امام رضا (ع) به قم سفر مي‌كند.
سفر رئيس مجلس و وزير ورزش به قم / افتتاح مجموعه ورزشي پيامبر اعظم (ص)
سفر رئيس مجلس و وزير ورزش به قم / افتتاح مجموعه ورزشي پيامبر اعظم (ص)
به گزارش قم نیوز طبق  برنامه‌ریزی انجام شده از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم امروز با حضور مسؤولان ارشد کشوری و استانی، یکی از مصوبات سفر پر خیر و برکت سال 1389 مقام معظم رهبری در قم به نام مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به همین منظور قم امروز میزبان مسؤولان ارشد کشور است و این مجموعه ورزشی که شامل یک باب سالن چند منظوره شیک و زیبا، یک باب استخر و سالن ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی است برای استفاده علاقمندان به ورزش، تیم‌های ورزشی و ورزشکاران رشته‌های مختلف مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به همین منظور امروز علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم قم در خانه ملت به اتفاق دو نماینده دیگر قم در مجلس در این مراسم حضور دارند، ضمن اینکه مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان نیز عصر امروز به قم سفر می‌کند و در مراسم افتتاحیه مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) قم حضور می‌یابد.

سالن چند منظوره مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) با گنجایش نزدیک به 2 هزار تماشاگر و به نام سالن شهدای دروازه ری‌ نام‌گذاری شده، استخر این مجموعه به نام استخر یاس و سالن ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی نیز به نام شهید سلیمانیان نام‌گذاری شده‌اند.

با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته در اداره کل ورزش و جوانان استان قم، رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر ورزش و جوانان و نمایندگان مردم قم در خانه ملت به اتفاق بهرام سرمست استاندار قم ابتدا به شهر پردیسان رفته و از آخرین وضعیت یکی از پروژه‌های نیمه تمام ورزشی این منطقه یعنی سالن 4500 نفری امام رضا (ع) بازدید خواهند کرد.

کلنگ احداث سالن ورزشی 4500 نفری امام رضا (ع) در سال 1388 به زمین زده شده و در شرایطی که قرار بود این سالن زیبا و منحصر به فرد ظرف مدت 36 ماه تا سال 1391 به بهره‌برداری برسد اما بعد از گذشت 10 سال هنوز نیمی از روند احداث این پروژه انجام گرفته و یکی از مهمترین طرح‌های نیمه تمام در قم به شمار می‌رود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb85bz.rhbwapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما