جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۲۹
کد مطلب : 78259
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله سبحانی: حضور پرشور در راهپیمایی قدس هدف دشمن برای معامله قرن را باطل می‌کند

قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اهمیت حضور در مراسم راهپیمایی روز قدس گفت: باید معامله قرن را باطل کنیم زیرا دشمن خوابی به‌عنوان معامله قرن داده است که می‌خواهد قدس را به‌راحتی به صهیونیست‌ها تقدیم کند.
آیت‌الله سبحانی: حضور پرشور در راهپیمایی قدس هدف دشمن برای معامله قرن را باطل می‌کند
آیت‌الله سبحانی: حضور پرشور در راهپیمایی قدس هدف دشمن برای معامله قرن را باطل می‌کند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سبحانی مرجع تقلید شیعیان در جلسه درس تفسیر قرآن کریم که در مدرسه علمیه حجتیه برگزار شد،بابیان اینکه باید روحیه جهادی را در همه عرصه‌های کشور حفظ کنیم، اظهار داشت: در جنگ تحمیلی برخی از جوانان خدمت امام خمینی(ره) می‌آمدند و مشکلات خود را مطرح می‌کردند که اجازه جهاد بدهید، این همان جوانانی هستند که حیثیت نظام ما وابسته به حضور آن‌ها است.

وی افزود: منع دیگران از کار خیر نشانه‌ای از پستی یک فرد است که این ویژگی از ویژگی‌های منافقان بود که خداوند آن را به‌شدت مذمت کرد، منافقان در جنگ تبوک شرکت نکردند و دیگران را نیز از حضور در این جبهه بازداشتند.

مرجع تقلید شیعیان بابیان اینکه تحریم یکی از دیگر راهکارهای منافقان علیه پیامبر (ص) بود، بیان کرد: درمیان مسلمانان افرادی بودند که به دلیل اینکه توانایی بینایی نداشتند اشک می‌ریختند ولی منافقان کوردل حاضر به حضور در جنگ نبودند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به اهمیت حضور در مراسم راهپیمایی روز قدس عنوان کرد: باید معامله قرن را باطل کنیم زیرا دشمن خوابی به عنوان معامله قرن داده که می خواهد قدس را به راحتی به صهیونیست ها تقدیم کند.

آیت الله سبحانی ادامه داد: امام خمینی(ره) در گذشته برای زنده نگاه داشتن مسئله قدس چنین روزی را نامگذاری کردند تا روز قدس زنده بماند و راهپیمایی فردا نوعی لبیک گویی به امام و آرمان مقدس اسلامی و الهی است.

وی با اشاره به حمایت ملت ایران از ملت مظلوم فلسطین خاطرنشان کرد: برخی از کشورهای اسلامی در زمینه معامله قرن با رژیم صهیونیستی همراهی کردند ولی مسلمانان واقعی از جمله ایران در مقابل اسرائیل ایستاده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaoun0.49nam15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما