جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب : 78261
منبع : خبرگزاری فارس

مسلمانان جهان تا آزادی کامل فلسطین در صحنه می‌مانند

قم نيوز : عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره): مسلمانان جهان در پیگیری اهداف مقاومت و رسیدن به آرمان‌های فلسطین که همان خارج ساختن مردم فلسطین از زیر سلطه رژیم اشغالگر صهیونیستی، بازگشت آوارگان به سرزمین‌های خود و تشکیل دولت مستقیم فلسطین با دخالت مردم این سرزمین است کوتاهی نمی‌کنند.
مسلمانان جهان تا آزادی کامل فلسطین در صحنه می‌مانند/ روز قدس محاصره اسرائیل را تنگ‌تر می‌کند
مسلمانان جهان تا آزادی کامل فلسطین در صحنه می‌مانند/ روز قدس محاصره اسرائیل را تنگ‌تر می‌کند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام محمدناصر سقای بی‌ریا امروز ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار کرد: روز قدس از آن زمان که توسط امام خمینی(ره) مطرح شد همواره فرایندی رو به رشد بوده است.

وی ادامه داد: بدون شک هر ساله روز جهانی قدس گام‌هایی به سمت آرمان‌های فلسطین و رفع غصب رژیم غاصب صهیونیستی برداشته شده است که اکنون به این نقطه رسیده‌ایم و آن چیزی که اکنون با تمام فراز و فرودهای پس از انقلاب به دست آمده است ضعف مفرط رژیم غاصب صهیونیستی است.

عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) عنوان کرد: هر ساله در ماه مبارک رمضان دشمنان صهیونیستی ضرباتی را علیه جهان اسلام و مناطق اشغالی با هدف توسعه اهداف خود داشتند و امسال نیز حمله به غزه را در دستور کار خود قرار دادند ولی همان اول کار تودهنی محکمی خوردند و در ادامه مجبور به رایزنی و تلاش برای آتش‌بس شدند.

حجت‌الاسلام سقای‌بی‌ریا بیان کرد: هر سال که می‌گذرد محاصره اسرائیل تنگ‌تر می‌شود از این رو در صدد هستند که دیواری دور خود بکشند ولی تلاش آنان مذبوحانه است و از سویی مشاهده می‌شود که گروه‌های فلسطینی همه به قوت و قدرت باقی هستند و به ضرورت وحدت بین خود پی برده‌اند و در سال جاری نیز آثار بی‌نظیری در جریان مقاومت دیدند.

وی اضافه کرد: اکنون خط مقابل رژیم صهیونیستی در منطقه اعم از مجموعه نیروهای مقاومت در سوریه، لبنان، نوار غزه و سایر کشورهای اسلامی در قله توانمندی قرار دارند.

عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) تلاش دشمن برای جا انداختن «معامله قرن» را تلاشی بی‌فایده دانست و گفت: اینگونه تلاش‌ها در طول سالیان مختلف همواره با عنوان‌های مختلفی جریان داشته است و به لطف خداوند نیروهای مقاومت نیز همواره ایستادگی کرده‌اند؛ اگر اسرائیل و هم‌پیمانانش در برابر ایستادگی مقاومت این کارها را نکنند چه کاری از دستشان بر می‌آید؟

حجت‌الاسلام سقای‌بی‌ریا افزود: وعده خداوند همین است یعنی قوت و قدرت روز افزون جبهه حق و خط مقاومت اسلامی و زوال روز افزون جبهه باطل و رژیم اشغالگر صهیونیستی؛ در این برهه زمانی خاص که نبرد حساس بین جبهه حق و باطل تشدید شده است حضور در راهپیمایی روز قدس اهمیتی دوچندان یافته است.

وی تصریح کرد: با شرکت در راهپیمایی روز قدس باید این مهم را در سراسر جهان فریاد زد که سستی نکنید در پیگیری اهداف مقاومت و رسیدن به آرمان‌های فلسطین که همانا خارج ساختن مردم فلسطین از زیر یوغ رژیم اشغالگر صهیونیستی، بازگشت آوارگان به سرزمین‌های خود و تشکیل دولت مستقیم فلسطین با دخالت مردم این سرزمین است.

عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان اینکه آرمان‌های فلسطین امسال باید رساتر از هر سال فریاد زده شود عنوان کرد: به لطف خداوند جبهه مقاومت اکنون در نقطه قوتی قرارگرفته است که دشمن خود پی برده است که نام گنبد آهنین خود را باید به گنبد حلبی و پوشالی تغییر دهد و کم کم آن را برچیند چرا که نتوانست در برابر موشک‌ها هیچ مصونیتی ایجاد کند.

حجت‌الاسلام سقای‌بی‌ریا بیان کرد: امروز در ادامه پیگیری خط سرخ مقاومت، ملت مسلمان ایران و سایر ملت‌‌های مسلمان جهان باید روز جهانی قدس را گرامی‌بدارند و بدانند که یاری خداوند و پیروزی نهایی از جانب خداوند نزدیک است، همان پیروزی که مقام معظم رهبری نیز نوید آن را داده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdfx05.yt0j96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما