شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 78265
منبع : خبرگزاری فارس

لاریجانی: بخشی از مالیات بر ارزش افزوده به گسترش مراکز ورزشی اختصاص یابد

قم نيوز : رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است در برنامه ششم کمک‌های مختلفی را برای توسعه فعالیت‌های ورزشی درنظر گیریم به ویژه در مورد مالیات بر ارزش افزوده که می‌توانیم بخشی از آن را به گسترش مراکز ورزشی اختصاص دهیم.
لاریجانی: بخشی از مالیات بر ارزش افزوده به گسترش مراکز ورزشی اختصاص یابد
لاریجانی: بخشی از مالیات بر ارزش افزوده به گسترش مراکز ورزشی اختصاص یابد
به گزارش قم نیوز علی لاریجانی عصر امروز در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی پیامبر اعظم(ص) قم که در سالن فوتسال شهدای دروازه‌ری این مجموعه ورزشی برگزار شد، ضمن ابراز خوشحالی نسبت به افتتاح این مجموعه ورزشی اظهار کرد: این پروژه در یکی از مناطق محروم قم مورد توجه قرار گرفته است که امیدواریم با افتتاح آن بتوانیم زمینه مناسبی را برای توسعه فعالیت‌های ورزشی و سلامت جوانان فراهم سازیم.

وی ضمن تقدیر از اهتمام مسؤولان استانی و وزارت ورزش و جوانان برای تکمیل این پروژه با سرعت و کیفیت مطلوب اضافه کرد: کارها با کیفیت مطلوب انجام شده و این مجموعه ورزشی از استانداردهای لازم برخودار است و استخر، سالن ورزشی و مجموعه ورزش باستانی در کنار یکدیگر فضای مفرح و سالمی را برای مردم منطقه ایجاد می‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وزارت ورزش و جوانان با برنامه مطلوب پروژه‌های مختلفی را در حوزه ورزش باستانی دنبال می‌کند که در این راستا لازم است در برنامه ششم نیز کمک‌های مختلفی را برای توسعه فعالیت‌های ورزشی درنظر گیریم به ویژه در مورد مالیات بر ارزش افزوده که می‌توانیم بخشی از آن را به گسترش مراکز ورزشی اختصاص دهیم.

وی سرمایه‌گذاری در زمینه ورزش را امری ضروری برای کشور دانست و تصریح کرد: استان قم در این زمینه ضعیف است و امیدواریم وزیر ورزش و جوانان از توسعه بسترهای ورزشی قم حمایت ویژه داشته باشد.

لاریجانی ادامه داد: سهم سرانه ورزشی استان قم پایین‌تر از دیگر استان‌هاست به همین علت امیدواریم توجه بیشتری به این استان به ویژه مناطق ضعیفی که زیرساخت‌های ورزشی ضعیفی دارند بشود، که این امر باید توسط دولت دنبال شود.

وی تصریح کرد: در استان قم زمینه‌ای فراهم شده که با مشارکت بخش خصوصی طرح‌های نیمه تمام ورزشی را تکمیل و مراکز ورزشی را تقویت کنیم که در این راستا گام‌های مطلوبی برداشته شده است؛‌سرمایه‌گذاری با مشارکت مردم موضوع مهمی است که دنبال شده به ویژه در شرایط فعلی که فراهم‌سازی زمینه‌های سلامت و تندرسی مردم اهمیت بیشتری دارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchminq.23n6-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما