يکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۳
کد مطلب : 78361
منبع : خبرگزاری مهر

میزبانی قم از تور تنیس روی میز نونهالان پسر کشور

قم نيوز : رئیس هیئت تنیس روی میز قم از میزبانی قم از تور تنیس روی میز نونهالان پسر کشور خبر داد.
میزبانی قم از تور تنیس روی میز نونهالان پسر کشور
میزبانی قم از تور تنیس روی میز نونهالان پسر کشور
به گزارش قم نیوز محمد عموییان اظهار داشت: هیئت تنیس روی میز قم پس از سپری کردن سالی موفق در سال ۹۷ امسال نیز برنامه‌هایی جدی و عمده برای رشد و توسعه تنیس روی میز قم در دستور کار دارد و در حوزه قهرمانی، پینگ پنگ بازان قمی به مرحله ثمردهی نزدیک می‌شوند.

وی افزود: عملکرد فوق العاده پینگ پنگ بازان قم در مسابقات لیگ و تور ایرانی در رده‌های سنی مختلف و رسیدن به جمع برترین‌های رنکینگ نشان می‌دهد در زمینه سرمایه گذاری در زمینه بازیکنان جوان در مسیر مناسبی حرکت کرده‌ایم اما این میزان از پیشرفت به معنای رضایت و بی نیازی از پیشرفت بیشتر نیست.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم با اشاره به انتشار تقویم رسمی کاری فدراسیون تنیس روی میز در سال ۹۸ گفت: با انتشار تقویم رسمی فدراسیون قم میزبانی مسابقات دور اول تور ایرانی هوپس یا همان رده نونهالان پسر کشور را بر عهده خواهد داشت و این مسابقات ۲۴ تا ۲۶ مرداد برگزار می‌شود.

عموییان بیان داشت: در بخش هوپس، در سال‌های اخیر تلاش ویژه ای داشته‌ایم و میزبانی از این رویداد با هدف بسترسازی برای رشد پینگ پنگ بازان خردسال و نونهال مت صورت می‌گیرد. پینگ پنگ قم به ستاره سازی نیاز دارد و باید تعداد ورزشکاران سطح بالای خود را بیش از این افزایش دهیم.

وی عنوان کرد: در مراسمی که چندی قبل با حضور مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز در قم برگزار شد از مدال آوران و چهره‌های تلاشگر عرصه تنیس روی میز قم تجلیل به عمل آمد و در این نشست با ریاست فدراسیون بر توسعه همکاری‌ها برای پیشرفت تنیس روی میز قم تاکید شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcezx8f.jh8vpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما