شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 78491
منبع : خبرگزاری ايرنا
سرپرست پلیس راهور شهرستان قم:

علت تصادفات بلوار آیت الله بروجردی قم تجاوز از سرعت مجاز است

قم نيوز : سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان قم گفت: علت اصلی حوادث رانندگی که از ابتدای افتتاح بلوار آیت الله بروجردی در این مسیر شاهد بودیم، حاصل تجاوز از سرعت مجاز از سوی رانندگان است.
علت تصادفات بلوار آیت الله بروجردی قم تجاوز از سرعت مجاز است
علت تصادفات بلوار آیت الله بروجردی قم تجاوز از سرعت مجاز است
به گزارش قم نیوز سرهنگ حمید عرب لاریمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: بلوار آیت الله بروجردی که از انتهای بلوار جمهوری به سمت شهرک پردیسان آغاز می‌شود، به همت شهرداری و با اهدافی از جمله افزایش مسیر دسترسی به شهرک پردیسان احداث و به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه این بلوار جزو نقاط حادثه خیز در استان قم می‌باشد، اضافه کرد: بلوار آیت الله بروجردی تأثیر بسزایی در کاهش ترافیک خودروها در بلوار الغدیر داشته، ولی با توجه به بزرگراه بودن و نبود تجهیزات کاهنده سرعت در این مسیر، هر ماه شاهد واژگونی در این بزرگراه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: نبود دوربین ثبت سرعت باعث جولان دادن رانندگان متخلف در این مسیر شده است و شهرداری باید هر چه زودتر برای نصب دوربین در این مسیر اقدام نماید.

عرب بیان کرد: دوربینی که سرعت متوسط و لحظه‌ای را ثبت نماید از جمله ملزومات ایمن سازی بلوار آیت الله بروجردی است تا ضمن اینکه جلوی تخلف رانندگان گرفته شود، حوادث رانندگی نیز کاهش یابد.

وی گفت: متأسفانه هنوز یک سال از افتتاح بلوار آیت الله بروجردی نگذشته است، ولی هر ماه شاهد بروز حوادث رانندگی تلخ و تأسف بار در این مسیر هستیم.

وی تاکید کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی به تنهایی قادر به کنترل این مسیر و کاهش حوادث رانندگی نیست و دستگاه‌های مسئول از جمله شهرداری باید به وظیفه ذاتی خود در این بلوار عمل نمایند.

ساعت ۰۲:۰۰ نیمه شب واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در بلوار آیت الله بروجردی این استان منجر به فوت ۲ خانم شد.

از ابتدای افتتاح بلوار آیت الله بروجردی تاکنون ۱۵ تَن جان خود را در حوادث رانندگی رخ داده در این بلوار از دست داده‌اند.

بلوار آیت الله بروجردی که شهرک پردیسان استان قم را به مناطق مرکزی شهر متصل می‌کند در مدت سه سال و با هزینه ۱۳۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرداری قم احداث شد و مردادماه سال گذشته با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید.

انتها پیام / 113
https://qomnews.ir/vdciz5ay.t1av32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما