دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 78559
منبع : خبرگزاری فارس

ابعاد مختلف صحیفه سجادیه استخراج شود

قم نيوز : عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت:صحیفه سجادیه ابعاد مختلفی دارد که همه ابعاد سیاسی، اجتماعی، عقیدتی و اقتصادی آن قابل استخراج است.
بعاد مختلف صحیفه سجادیه استخراج شود
بعاد مختلف صحیفه سجادیه استخراج شود
به گزارش قم نیوز آیت الله شیخ محسن فقیهی در دیدار برگزارکنندگان کنگره بین المللی امام سجاد(ع) و مسؤولان مرکز تخصصی صحیفه سجادیه و موسسه فرهنگی اندیشه های اسلامی سجادیه گفت: صحیفه سجادیه ابعاد مختلفی دارد که همه ابعاد سیاسی، اجتماعی، عقیدتی و اقتصادی آن قابل استخراج است. 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: امام سجاد(ع) در صحیفه سجادیه پیشگویی هایی کرده اند که امروز دانشمندان به آن رسیده اند.

وی بیان کرد: در آثار کنگره سعی کنید مباحث بدون تکرار و مختصر و مفید به مردم ارائه شود. علاوه بر کتاب ترویج صحیفه سجادیه را از طریق فضای مجازی به صورت گسترده و جدی پیگیری کنید.

آیت الله فقیهی با بیان اینکه صحیفه سجادیه در میان اهل سنت و حتی در خارج از کشور میان سایر ادیان داری اقبال بسیاری است گفت: باید از ظرفیت خبرگزاری ها و رسانه ها در تبیین معارف صحیفه سجادیه بیش از گذشته بهره ببرید. 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود:  مردمی بودن، عدم وابستگی به دولت و جناح های سیاسی و از روی اعتقاد کار کردن از امتیازات این کنگره هست که باید از این به بعد هم مردمی حفظ  شده و پیش برود.

وی با بیان اینکه دشمنان روی انحراف اعتقادی جوانان سرمایه گذاری کرده‌اند گفت: صحیفه این ظرفیت را دارد که جوانان را از انحراف عقیدتی حفظ کند. این کنگره کاری ماندگار، خدایی و تامین کننده دنیا و آخرت شماست.

انتهای پیام/ 113
https://qomnews.ir/vdcdnk05.yt0jk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما