دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب : 78580
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت الله فقیهی: صحیفه سجادیه سبب حفظ جوانان از انحرافات عقیدتی می شود

قم نيوز : عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه صحیفه سجادیه این ظرفیت را دارد که جوانان را از انحراف عقیدتی حفظ کند،گفت: دشمنان روی انحراف اعتقادی جوانان سرمایه گذاری کردند که باید به مقابله با آن پرداخت.
آیت الله فقیهی: صحیفه سجادیه سبب حفظ جوانان از انحرافات عقیدتی می شود
آیت الله فقیهی: صحیفه سجادیه سبب حفظ جوانان از انحرافات عقیدتی می شود
به گزارش قم نیوز آیت الله شیخ محسن فقیهی در دیدار با برگزارکنندگان کنگره بین المللی امام سجاد(ع) و مسئولان مرکز تخصصی صحیفه سجادیه و موسسه فرهنگی اندیشه های اسلامی سجادیه اظهار داشت: مردمی بودن و عدم وابستگی به دولت و جناح های سیاسی از خصوصیات این کنگره است.

وی با بیان اینکه از روی اعتقاد کار کردن از جمله ویژگی های کنگره بین المللی امام سجاد(ع) است،افزود: این کنگره مردمی است و باید از این به بعد هم این خصوصیات آن حفظ شده و پیش برود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه باید صحیفه سجادیه را در فضای مجازی به صورت گسترده ترویج کرد،بیان کرد: باید در آثار کنگره مباحث بدون تکرار ومختصر ومفید به مردم ارائه شود.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: امام سجاد(ع) در قالب مناجات و ادعیه مباحث سیاسی بسیار اثرگذاری را بیان کردند، صحیفه سجادیه ابعاد مختلفی دارد که همه ابعاد سیاسی، اجتماعی، عقیدتی و اقتصادی آن قابل استخراج است.

آیت الله فقیهی با تاکید بر اینکه صحیفه سجادیه این ظرفیت را دارد که جوانان را از انحراف عقیدتی حفظ کند،بیان کرد: دشمنان روی انحراف اعتقادی جوانان سرمایه گذاری کردند که باید به مقابله با آن پرداخت.

وی با بیان اینکه امام سجاد(ع)در صحیفه سجادیه پیشگویی هایی کرده اند که امروز دانشمندان به آن رسیده اند،عنوان کرد: صحیفه سجادیه در میان اهل سنت وحتی در خارج از کشور میان سایر ادیان داری اقبال بسیاری است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت خبرگزاری ها و رسانه ها در تبیین معارف صحیفه سجادیه بیش از گذشته بهره ببرید.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchvmnq.23n66dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما