دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۴
کد مطلب : 78582
منبع : خبرگزاری تسنیم

عضوخبرگان رهبری: تمسک به صحیفه سجادیه جامعه را از نظر اخلاقی متحول می کند

قم نيوز : عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه صحیفه سجادیه این ظرفیت را دارد که جامعه را از نظر اخلاقی متحول کند،گفت: با ارائه و معرفی مفاهیم قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه، جهان را از سرگردانی نجات دهیم.
آیت‌الله حسینی بوشهری: صحیفه سجادیه سرمایه معنوی بزرگی است
آیت‌الله حسینی بوشهری: صحیفه سجادیه سرمایه معنوی بزرگی است
به گزارش قم نیوز آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در دیدار برگزار کنندگان کنگره بین المللی امام سجاد(ع) و مسئولان مرکز تخصصی صحیفه سجادیه و موسسه فرهنگی اندیشه های اسلامی سجادیه با حجت الاسلام و المسلمین عباسی رییس جامعه المصطفی العالمیه با اشاره به نقش مبلغین در ترویج معارف دینی اظهار داشت:  با ارائه و معرفی مفاهیم قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه، جهان را از سرگردانی نجات دهیم.

وی با اشاره به اهمیت صحیفه سجادیه و لزوم تبیین آن در جامعه افزود: ارتباط با صحیفه انسان را به اوج می رساند و جای آن در حوزه های علمیه خالی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آنچه که در صحیفه سجادیه باید مورد توجه ویژه قرار گیرد معارف الهی است،تصریح کرد:کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع)با همکاری ستاد کانون های فرهنگی  وهنری مساجد کشور در استان های مختلف کشور برنامه های فاخری اجرا کرده است.

رییس شورای سیاست گذاری کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) با بیان اینکه مکارم الاخلاق صحیفه سجادیه این ظرفیت را دارد که جامعه را از نظر اخلاقی متحول کند،ادامه داد: اگر ایمان به خدا فطری است عالی ترین تفسیر آن در صحیفه سجادیه است که به صورت قابل فهم، شفاف و عالی بیان شده است.

آیت الله نعیم آبادی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط طلاب وفضلای هرمزگان بیان کرد: بیش از هزار مقاله دریافت و 14جلد کتاب چاپ شده است و بزرگداشت مقام امام سجاد(ع) در بیش از 26کشور جهان برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد:صحیفه سجادیه در هندوستان به عنوان کتاب درسی در مدارس تدریس شد و این کتاب با ارزش از سرمایه های بزرگ جهان اسلام است ولی متاسفانه به خوبی آن را در جهان عرضه و معرفی نکردیم.

انتهای پیام/  137
https://qomnews.ir/vdcj8iea.uqeoozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما