چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 78912
منبع : خبرگزاری ايرنا
مدیرکل ستاد بحران قم:

شنا در سیل بندها و مخزن سدهای قم ممنوع است

قم نيوز : مدیرکل ستاد بحران استانداری قم گفت: شنا در سیل بندها، استخرهای کشاورزی و مخزن سدهای این استان قم به دلیل خطر غرق شدگی، ممنوع است.
شنا در سیل بندها و مخزن سدهای قم ممنوع است
شنا در سیل بندها و مخزن سدهای قم ممنوع است
به گزارش قم نیوز محسن اوروجی افزود: متاسفانه به دلیل رعایت نکردن اصول ایمنی، از ابتدای امسال تا کنون ۶ تن در سیل بندها، استخرهای کشاورزی و مخزن سدهای قم دچار غرق شدگی شده و جان خود را از دست داده اند.

وی افزود: با توجه به بارش های خوب باران در هفته های ابتدای سال جاری، حجم تمام سیل بندها، استخرهای کشاورزی و مخزن سدهای استان در بالاترین سطح خود است و به همین دلیل رعایت نکات ایمنی از جمله خودداری از شنا در این مکان ها باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل ستاد بحران استانداری قم با ممنوع و غیراصولی دانستن شنا کردن در این مکان ها گفت: تابلوهای شنا ممنوع در اطراف سیل بندها و مخزن سدها نصب شده است.

اوروجی افزود: گرمای تابستان موجب افزایش حضور جوانان و خانواده ها در اطراف این سازه های آبی می شود که به خانواده ها و همه همشهریان توصیه می کنیم تا مراقب خود و فرزندانشان بوده و از شنا در این مکان ها به شدت اجتناب کنند.

وی ادامه داد: در تازه ترین مورد از غرق شدگی، جمعه هفته گذشته جوانی ۳۴ ساله به دلیل شنا در سیل بند یکی از روستاهای دهستان قاهان غرق شده و جسد بی جان او پس از پنج ساعت جستجو توسط تیم های غرق نجات آتش نشانی از آب بیرون کشیده شد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcgxy9u.ak97q4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما