پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 78965
منبع : خبرگزاری فارس

تصادف دومین عامل مراجعات به پزشکی قانونی

قم نيوز : معاون مدیرکل پزشکی قانونی قم گفت: تصادف دومین عامل عمده مراجعات به پزشکی قانونی استان قم است و همچنین 22 درصد پرونده‌های دو ماه نخست امسال نیز به فوت شدگان در تصادفات اختصاص داشته است.
تصادف دومین عامل مراجعات به پزشکی قانونی
تصادف دومین عامل مراجعات به پزشکی قانونی
به گزارش قم نیوز حوادث ترافیکی در سطح جاده ها و معابر شهری و روستایی، یکی از علل عمده مراجعه مردم به پزشکی قانونی بوده و از نظر آماری دومین رده جمعیتی را در بین مراجعه کنندگان به خود اختصاص می دهد.

محمد علی عبدالحی اظهار کرد: طی دو ماه ابتدای سال جاری یک هزار و 652 پرونده برای بررسی صدمات ایجاد شده در تصادف در این اداره کل تشکیل شده و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی افزود: این در حالی است که بیشترین مراجعه در همین بازه زمانی مربوط به نزاع و درگیری با تعداد یک هزار و 990 نفر بوده است.

معاون پزشکی قانونی قم افزود: مقاسیه این تعداد با آمار مشابه سال قبل حاکی از آن است که پرونده‌های تصادف در سال قبل یک هزار و 628 مورد بوده و باز هم دومین رده را به خود اختصاص داده است.

عبدالحی همچنین به آمار متوفیات اشاره کرد و افزود: از تعداد 187 پرونده تشکیل شده در دو ماه ابتدای سال 97 در بخش متوفیات نزدیک به 30 درصد آنها مربوط به حوادث ترافیکی بوده و مابقی اجساد، علل فوت دیگری داشته‌اند.

وی افزود: در دو ماه ابتدای سال 98 از میان 175 پرونده فوتی 22 درصد پرونده‌ها در بحث تصادفات بوده است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdceno8f.jh8vpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما