پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 78968
منبع : خبرگزاری فارس

پايان رقابت‌هاي انتخابي دووميداني دختران در قم

قم نيوز : رقابت‌هاي انتخابي دووميداني دختران دو رده سني نوجوانان و جوانان در آستانه پيكارهاي سال 1398 قهرماني كشور به ميزباني ورزشگاه يادگار امام (ره) قم برگزار شد.
پايان رقابت‌هاي انتخابي دووميداني دختران در قم
پايان رقابت‌هاي انتخابي دووميداني دختران در قم
به گزارش قم نیوز در شرایطی که از تیر ماه طبق تقویم سال 1398 فدراسیون دوومیدانی استارت رقابت‌های داخلی زده می‌شود، یکی از مهمترین مسابقات به رده سنی نوجوانان و جوانان دختر قهرمانی کشور اختصاص دارد و هیات دوومیدانی قم برای اعزام برترین‌های خود به این پیکارها، یک دوره پیکارهای انتخابی برگزار کرد.

میزبان رقابت‌های انتخابی دوومیدانی دختران قم، زمین چمن و پیست استاندارد دوومیدانی مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) بود و در آن دختران دوومیدانی‌کار مواد 100 متر، 100 متر با مانع، 200 متر، 400 متر و پرتاب وزنه برای کسب رتبه‌های اول تا سوم و رسیدن به سهمیه قهرمانی کشور با یکدیگر رقابت کردند.

نفراتی که روی سکوی نخست مسابقات دوومیدانی انتخابی استان قم قرار گرفتند، در حقیقت سهمیه حضور در پیکارهای قهرمانی کشور را کسب کردند، به همین دلیل رقابت‌ها از حساسیت بالایی برخوردار بود و در حضور خانم فخّار نایب‌رئیس و دیگر مسوولان بخش بانوان هیات دوومیدانی به انجام رسید.

در پایان این پیکارها که به نفرات برتر حکم قهرمانی و جوایز نقدی نیز اهداء شد در رشته 100 متر رده سنی نونهالان فاطمه نظری با ثبت رکورد 13 ثانیه و 78 صدم ثانیه قهرمان شد، همچنین رتبه نخست این رشته در رده سنی نوجوانان با زمان 13 ثانیه و 50 صدم ثانیه به پریسا جبری اختصاص پیدا کرد.

در رشته 200 متر فاطمه سلیمانی با زمان 30 ثانیه و 95 صدم ثانیه روی سکوی نخست جای گرفت، در رشته 400 متر لیلا خدری با ثبت رکورد یک دقیقه و 10 ثانیه و 31 صدم ثانیه مقام قهرمانی را کسب کرد و در رشته 100 متر با مانع با رکورد 78 ثانیه و 16 صدم ثانیه زهرا صفایی به مقام نخست دست یافت، ضمن اینکه در رشته پرتاب وزنه فاطمه‌سادات حسینی با پرتابی به میزان 30 متر و هشت سانتیمتر مقام قهرمانی با به خود اختصاص داد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdch6wnq.23n6-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما