دوشنبه ۳ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 79080
منبع : خبرگزاری ايرنا
فرماندار قم:

مراسم تشییع شهدای گمنام در قم به صورت باشکوه برگزار شود

قم نيوز : فرماندار قم گفت: دستگاه‌های استانی باید نسبت به برگزاری باشکوه مراسم تشییع شهدای گمنام برنامه‌ریزی کنند زیرا اثرات مثبت حضور در مراسم تشییع در عمق جان مردم نفوذ می‌کند.
مراسم تشییع شهدای گمنام در قم به صورت باشکوه برگزار شود
مراسم تشییع شهدای گمنام در قم به صورت باشکوه برگزار شود
به گزارش قم نیوز مرتضی حیدری در جلسه هماهنگی تشییع شهدای گمنام در سالن جلسات فرمانداری قم افزود: همه باید نسبت به حضور پرشور و متراکم در تشییع پیکر مطهر این هفت شهید گمنام اهتمام لازم را به خرج دهند.
وی اظهار کرد: امنیت و استقلال امروز کشور مرهون و مدیون شهدا است، در بین آنان، شهدای گمنام به دلیل ویژگی خاصی که دارند از جایگاه والایی برخوردار هستند.

وی گفت: مردم نسبت به شهدای گرانقدر ارادت خاصی دارند و به همین دلیل باید مراسم تشییع به نحوی انجام شود که بیشترین بهره معنوی از ظرفیت بزرگ شهدای گمنام صورت بگیرد.
حیدری در ادامه اظهار داشت: شهرداری قم باید نسبت به مسائل حمل‌ونقل و در اختیار قرار دادن ناوگان اتوبوس‌رانی تعامل بیشتری به خرج دهد.

وی همچنین تصریح کرد: در کنار شهرداری، اصناف استان نیز ظرفیت قابل‌توجهی در برگزاری مراسم تشییع شهدای گمنام دارند که باید ورود جدی تری داشته باشند.
فرماندار قم همچنین با اشاره به دیدار اخیر نخست‌وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب بیان کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار اقتدار و قدرت نظام اسلامی را به رخ جهان کشید.

در استان قم ۸۰ شهید گمنام در ۳۸ یادمان مدفون‌شده که از این بین دو شهید تشخیص هویت شده است.
استان قم بیش از ۶ هزار شهید، ۱۱ هزار جانباز و ۵۹۶ آزاده تقدیم انقلاب کرده است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcdzz05.yt0nj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما