شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب : 7911
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

تشکیل فراکسیون جوانان در مجلس شورای اسلامی

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از تشکیل فراکسیون جوانان با عضویت نمایندگان زیر 40 سال خبر داد.
تشکیل فراکسیون جوانان در مجلس شورای اسلامی
به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی فراهانی در بازدید از نمایشگاه عملکرد هیئت خادم‌الرضا با بیان اینکه فعالیت‌های هیئت و کانون خادم الرضا(ع) قابل قدردانی است اظهار کرد: این هیئت و کانون با پشتوانه مردمی به خوبی توانسته است در راستای ترویج فرهنگ مهدویت گام بر دارد.

وی با اشاره به محتوای نمایشگاه دو دهه بصیرت همراه با ولایت گفت: مطالب مناسب و به روزی در این نمایشگاه ارائه شده و با توجه به غرفه‌هایی که به منظور پاسخگویی به شبهات در نظر گرفته شده این نمایشگاه با استقبال خوبی روبه‌رو بوده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استقبال خوب جوانان از این نمایشگاه ادامه داد: فعالیت‌های هیئت و کانون خادم الرضا(ع) با توجه به داشتن بیش از ۳۵ هزار عضو بسیار تأثیرگذار بوده است.

وی با بیان اینکه بحث انتظار جزو اعتقادات ما محسوب می‌شود گفت: برگزاری جشنواره فرهنگی دهه مهدویت بدون تردید در زمینه ترویج فرهنگ ناب و اصیل اسلامی و به خصوص فرهنگ مهدویت تأثیر بسزایی خواهد داشت.

امیرآبادی فراهانی در پاسخ به سوالی در خصوص برنامه‌هایش برای حمایت از تشکل‌های غیردولتی خاطر نشان کرد: اگر چه کار نماینده مجلس قانونگذاری و نظارت است اما، اگر در مجلس بحثی در خصوص تشکل‌های غیردولتی مطرح شود، به طور قطع از هیئت و کانون خادم الرضا(ع) بحث خواهد شد.

وی اضافه کرد: فراکسیونی با عنوان فراکسیون جوانان در مجلس تشکیل شده است که نمایندگان زیر ۴۰ سال در این فراکسیون عضویت دارند و به طور قطع اگر جلسه‌ای در این خصوص برگزار کرد با نمایندگان مجلس و وزیران در این خصوص رایزنی‌های لازم را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcj.veafuqehvsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما