پنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب : 79214
منبع : خبرگزاری تسنیم

‌‌قول مساعد وزیر اقتصاد برای حل مشکل معافیت مالیاتی تولیدکنندگان‌

قم نيوز : استاندار قم با اشاره به بازدید وزیر اقتصاد از منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان گفت: اعمال ماده معافیت مالیاتی یکی از مسائلی بود که قرار بر پیگیری شد و وزیر اقتصاد و امور دارایی نیز قول دادند این مشکل را در سطح ملی حل کنند.
قول مساعد وزیر اقتصاد برای حل مشکل معافیت مالیاتی تولیدکنندگان‌
قول مساعد وزیر اقتصاد برای حل مشکل معافیت مالیاتی تولیدکنندگان‌
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در حاشیه بازدید از منطقه اقتصادی سلفچگان در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان توقعاتی که استان از وزارت اقتصاد در زمینه تولید در سال رونق تولید دارد، اظهار داشت: یکی از مسائل مطرح‌شده در این بازدید، اعمال ماده معافیت مالیاتی بود که قرار بر پیگیری شد و وزیر اقتصاد و امور دارایی نیز قول دادند این مشکل را در سطح ملی حل کنند.

استاندار قم درباره حل مشکلات گمرکی واحدهای تولیدی استان نیز گفت: این مشکلات از نظر وزیر اقتصاد و دارایی قابل‌حل بوده و نباید آن را مشکل تلقی کرد.

وی هدف از بازدیدهای میدانی را  آشنایی نزدیک با مشکلات تولیدکنندگان عنوان کرد و افزود: در این بازدیدها تلاش بر این است که از مشکلات تولیدکنندگان آگاهی کسب و متناسب با مشکلات و دغدغه‌های واحدهای تولیدی برایشان راه‌حل ارائه شود.

سرمست خاطرنشان کرد: مسائلی که در سطح استان قابل‌پیگیری نیست با حضور مسئولان کشوری و وزرا قابل‌حل بوده و حضور آن‌ها در سطح استان می‌تواند بر رفع این مشکلات کمک کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc0iqm.2bqos8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما